Snowrunner-doftande Roadcraft visar upp sig i ny trailer

Robot
Snowrunner-doftande Roadcraft visar upp sig i ny trailer

Röj upp på platser som drabbats av naturkatastrofer.

#Roadcraft, #Saber-interactive, #nyhetstips

Medlem

Skall man få E6an fixad, får man fixa det själv.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det blir nog ett köp om datorn orkar med.

Medlem

Om Snowrunner och Construction simulator fick barn. Ser intressant ut.

Medlem

Uppföljaren till snowrunner, expeditions, var riktigt uselt. Problemet med snowrunner när man lirar coop är att progress bara sparas för hosten. Problem2 är att hosten måste ha spelet igång.

Det jag önskar ur ett nytt snowrunner är dedikerade servrar, det hade varit så jävulskt bra. Där progress sparas gemensamt.
Detta nya lir har inte riktigt den inriktning jag önskar, men kommer definitvt prova det och jag hoppas det finns dedikerade servrar, gemensam sparning, med mera.

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Testpilot

Det tröttsamma med Snowrunner är ju alla broar och vägar som man tycker man kunde fixa men som inte går att göra.
Detta spelet ser ut att lösa den biten.

Håller tummarna för ett kul spel.

Medlem

Detta är ett spel jag håller ögonen på. Perfekt spel för mig och min femåriga son att spela tillsammans Hoppas det kommer en PS5 PRO patch.

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Uppföljaren till snowrunner, expeditions, var riktigt uselt. Problemet med snowrunner när man lirar coop är att progress bara sparas för hosten. Problem2 är att hosten måste ha spelet igång.

Det jag önskar ur ett nytt snowrunner är dedikerade servrar, det hade varit så jävulskt bra. Där progress sparas gemensamt.
Detta nya lir har inte riktigt den inriktning jag önskar, men kommer definitvt prova det och jag hoppas det finns dedikerade servrar, gemensam sparning, med mera.

Instämmer, hosten fick alla lastbilar man hittade i världen gratis medans man själv fick köpa dom. Hoppas de har fixat detta i deras nya spel.

Medlem

Hoppas de släpper DLC:t California Wildfires.

Medlem

Hoppas på bättre ratt-stöd än tidigare spel också, ifall man blir sugen på att köra med ratt och pedaler

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Det blir nog ett köp om datorn orkar med.

Aa det var jävligt snyggt. Lägger till på listan.

Medlem

Västlänken DLC.
Målen är att bli försenad och gå över budget så mkt som möjligt och ställa till så mkt stillastående trafik som möjligt.

Medlem

Demo finns på Steam just nu!

signatur

Halo kompis!

1
Skriv svar