PS4-spel fasas ut från PS Plus

Robot
PS4-spel fasas ut från PS Plus
Medlem

har många verkligen uppgraderat till PS5?

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Skrivet av YmerXE:

Tror Sony sålt ca 67 miljoner PS5 i höstas, lär vara än mer nu efter julhandeln.

signatur

00:00:02:42

Medlem

Tyckte det var synd när ps vita spelen försvann. Använder den fortfarande.

Medlem
Skrivet av YmerXE:

Jag försökte när jag beställde bredband ifrån tele2 men den utlovade ps5 an har ännu inte kommit har gått flera månader nu. Får den nog när ps7 kommer ut. Men å andra sidan är det ju bara gött å släpa lite efter någon generation eller 3 😆

Medlem
Skrivet av Saurfange:

Jag försökte när jag beställde bredband ifrån tele2 men den utlovade ps5 an har ännu inte kommit har gått flera månader nu. Får den nog när ps7 kommer ut. Men å andra sidan är det ju bara gött å släpa lite efter någon generation eller 3 😆

Man behövde gå in på nån annan sida och beställa ifrån den för att få ps5:an eller hur fungerade det? Fick man en kod att använda?

Medlem

Det var sannerligen på tiden.
cross-gen har hållit på alldeles för länge tycker jag.

signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Sphere Of No-Form:

Tror Sony sålt ca 67 miljoner PS5 i höstas, lär vara än mer nu efter julhandeln.

71 miljoner nu.

https://pkinsight.com/ps5-sales-leads-ps4/

Medlem
Skrivet av Sphere Of No-Form:

hade uppenbarligen fel

Skrivet av Saurfange:

men du har iallafall internet 😸

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Skrivet av SunShine:

Det var sannerligen på tiden.
cross-gen har hållit på alldeles för länge tycker jag.

Verkligen, vi är väl mer än halvvägs till PS6 nu….

Medlem

Jag har en oöppnad PS4 slim som jag fick från Webhallen när jag köpte en tv. Är faktiskt lite sugen på att spela på den istället för att köpa en PS5 pro. Nu när jag har det större och endå har en tv med bara Switch till. Det finns fortfarande väldigt många bra PS4 spel. Och att man kan spela PS4 spel på Ps5an var en väldigt bra grej. Men nu drunknar jag i spel istället.

Medlem
Skrivet av YmerXE:

hade uppenbarligen fel
men du har iallafall internet 😸

Ja de har jag! För 799kr/månad..

Medlem
Skrivet av whoo:

Verkligen, vi är väl mer än halvvägs till PS6 nu….

Ja det känns som så ändå är det nu som nuvarande generation börjar komma igång när de äntligen släpper de gamla konsolerna.
Märks framförallt på bandesign och så i spel vilken skillnad det kan göra när de inte behöver tänka på XboxOne/ps4.

signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Ja det känns som så ändå är det nu som nuvarande generation börjar komma igång när de äntligen släpper de gamla konsolerna.
Märks framförallt på bandesign och så i spel vilken skillnad det kan göra när de inte behöver tänka på XboxOne/ps4.

Glöm inte Series S som bromsar om det ska komma till xbox

Medlem

Vad är problemet med att PS4-spel erbjuds via PS Plus? Är det något som stör de som inte är intresserade av spelen ifråga, något som försämrar tjänsten överlag?

1
Skriv svar