Forza Horizon 5 släpps till PS5 i vår
Vad tråkigt. Då hoppar jag detta spel med.
Du vet om att Horizon är öppen värld där du kan köra var du vill, när du vill och i vad du vill? Det är inte en banracer. Visst vissa race är på banor men för det mesta bränner du bara runt hur som helst i världen.
Majoriteten väljer Playstation, det säljer typ 4 gånger mer, det finns ju ingen kiosk ältare på Xbox som inte finns på PC redan dag ett.
Jag har kört Xbox som huvudkonsol sedan 360.men har svårt att se att någon anledning till att köra Xbox säistället för PlayStation.
Nästa generation är jag osäker på ifall jag ens köper en Xbox.
Jo en hittills.. Indiana Jones. 🙂 Glad att jag kunde köra det via Gamepass day one.
Sen har vi Avowed som dyker upp via gamepass snart. Har bara en laptop som inte orkar driva dessa titlar så Series X'en får jobba. Dessutom spelar inga av mina vänner på pc så ser inget skäl till att skaffa en rigg och sitta där själv. 😂
Ja jo.. folk väljer den konsol dom känner sig mest hemma med, inget konstigt med det.
Jo en hittills.. Indiana Jones. 🙂 Glad att jag kunde köra det via Gamepass day one.
Sen har vi Avowed som dyker upp via gamepass snart. Har bara en laptop som inte orkar driva dessa titlar så Series X'en får jobba. Dessutom spelar inga av mina vänner på pc så ser inget skäl till att skaffa en rigg och sitta där själv. 😂
Ja jo.. folk väljer den konsol dom känner sig mest hemma med, inget konstigt med det.
Indiana jones finns på pc med, och snart till ps5
Indiana jones finns på pc med, och snart till ps5
Playstation släpper ju också spel till pc en stund efter släpp. Det skadar nog inte konsolförsäljningen särskilt mycket. Långt ifrån alla vill ha en speldator. Men för oss som gärna spelar på pc och får tillgång till bättre prestanda osv är det ju skitkul.
Bra att flera får tillgång till spelen.
Ah visste inte att Sony började med det nu precis när Microsoft började släppa spel på Playstation. Då är det en extrakostnad ja. Tråkigt för Sony att de inte distribuerar spel online redan…
Ja men det är ju det jag säger,.. är det gratis att driva online affären? Det är inte Microsoft som driver Sonys onlineshop,.. den % Sony tar ska ju betala även för vad den biten kostar
Playstation släpper ju också spel till pc en stund efter släpp. Det skadar nog inte konsolförsäljningen särskilt mycket. Långt ifrån alla vill ha en speldator. Men för oss som gärna spelar på pc och får tillgång till bättre prestanda osv är det ju skitkul.
Bra att flera får tillgång till spelen.
De släpps långt senare, då har de flesta som vill ha spelet redan köpt det. Inte alla PS5 spel släpps heller på pc. Alla Xbox spel från Microsoft släpps direkt på pc med, dag ett
Det är team 2. Men vad har team 1 gjort? 😏
Försökt få Coop att fungera i Halo?
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Försökt få Coop att fungera i Halo?
Varför skulle de jobba med ett annan studios serie än sin egen?
Think before you post.