Mannen bakom Darkest Dungeons ikoniska berättarröst har gått bort
Tråkigt att höra.
Jag tycker att Wayne Junes (även om jag visste inte hans namn till nu) tillsammans med Christopher Lee hade två av de bästa mörka stämmorna i mannaminne. Junes berättarstämma var ju halva spelet i Darkest Dungeon!
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
RiP ....
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
The Dark Worlds of H.P. Lovecraft, audioböcker, 6 volymer, inlästa av Wayne June.
(Måste dock påpekas att Lovecraft var ordentligt rasistisk med dagens mått mätt.)
Varför måste det påpekas? Det är nog rätt allmänt känt, men det ändrar inte det faktum att hans böcker är otroligt bra.
Dock hade han nog haft LITE svårare med att släppa dom idag (av naturliga skäl, men tiderna har som tur är ändrats).
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Varför måste det påpekas? Det är nog rätt allmänt känt, men det ändrar inte det faktum att hans böcker är otroligt bra.
Dock hade han nog haft LITE svårare med att släppa dom idag (av naturliga skäl, men tiderna har som tur är ändrats).
För folk som inte känner till det, skulle nog inte säga att det är allmänt känt.