Skakig Spider-Man 2-start på Steam
Nu tappade de verkligen tråden, hade de inte (spindel)sinne nog att förutse att de skulle hamna i klistret? Med sena pc-lanseringar kommer stort ansvar, då kan man inte spinna loss så här för då får man nätmobben emot sig.
😂😂
Men vad synd. För det första är ju skitsnyggt och flyter bra.
Ogillar utveckligen alla jäkla spel går, har du inte DLSS19, framegenmax, AI-overload så kan du räkna med 640*480@30
😂😂
Men vad synd. För det första är ju skitsnyggt och flyter bra.
Ogillar utveckligen alla jäkla spel går, har du inte DLSS19, framegenmax, AI-overload så kan du räkna med 640*480@30
Äh, sånt är intet nytt. Jag fick sänka upplösningen på Theme Hospital från 640x480 till 320x240 för att få bättre flyt, för mycket råttor och kräks på skärmen samtidigt gjorde datorn min segare än slemhosta.
Nu tappade de verkligen tråden, hade de inte (spindel)sinne nog att förutse att de skulle hamna i klistret? Med sena pc-lanseringar kommer stort ansvar, då kan man inte spinna loss så här för då får man nätmobben emot sig.
Man hade gärna velat vara en spindel på väggen under mötet då de bestämde att spelet var redo för släpp.
Men Spidde 1 flöt väl bra på PC direkt eller kommer jag ihåg fel?
Det var CPU-tungt men inge större problem annars.
CPU/Kylare: AMD Ryzen 7 7800X3D/Thermalright Phantom Spirit 120 Evo
Chassi/PSU: Fractal Design Define R6/Corsair HX1000 1000W
MB/RAM: Asus ROG Strix B650E-F Gaming/Kingston Fury Beast 32GB DDR5
GPU: ASUS ROG Strix RTX 4090 24GB OC
Monitor/AVR/Högtalare: LG OLED C9 77"+LG OLED C2 42"/Marantz Cinema 50/Dali Zenzor
Men Spidde 1 flöt väl bra på PC direkt eller kommer jag ihåg fel?
Jo, men samtidigt så är Spidde 1 ursprungligen ett PS4-spel, medan detta är ett PS5-spel. Så det är ganska så naturligt att spelkraven är högre nu.
Den som gapar efter mycket...
Varför räckte det inte med en Spindel? Your Friendly Neighborhood Spider-Man.
Varför vill den moderna publiken ha fler Spindlar?
Om man inte är kapabel att leverera nåt som funkar, så kanske det vore en bra idé att göra nåt i mindre skala. Så att det funkar.
Eller göra nåt annat. Bygga lekstugor eller börja dreja kanske.
Kanske är här förmånerna kommer in ifall man skaffar PSN konto, då slipper man buggar och dålig prestanda
Det löser sig nog bäst om man skaffar en PS5.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Det löser sig nog bäst om man skaffar en PS5.
Skulle jag själv börjat om från noll hade det blivit en PS5 Pro istället för spelburk tror jag. Nu sitter man alla ens spel på Steam och en kraftig dator så får köra på det.
Skulle jag själv börjat om från noll hade det blivit en PS5 Pro istället för spelburk tror jag. Nu sitter man alla ens spel på Steam och en kraftig dator så får köra på det.
Hehe, för mig är det nog lite tvärtom. Hade jag fått välja om så hade jag aldrig köpt Xbox series X och PS5 denna generation, däremot behållt PS4pro och Nintendo Switch tillsammans med min starka PC.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Hehe, för mig är det nog lite tvärtom. Hade jag fått välja om så hade jag aldrig köpt Xbox series X och PS5 denna generation, däremot behållt PS4pro och Nintendo Switch tillsammans med min starka PC.
Har inga konsoler förutom Switchen så är väl mest för att jag vill kunna lira PS-exlusiva titlar egentligen och slippa trasiga releaser.
Väntar fortfarande på få spela TLOU2 för första gången vilket iof kommer i April till PC.. Bättre sent än aldrig. Astrobot lär väl aldrig komma då det är så bundet till PS-kontrollerns funktioner, men man kan alltid hoppas..
Som vanligt då. Vi släpper nu så vi får snabbt peng, fixar sen. Kanske.
Därför jag alltid väntar på reviews innan jag ger någon mina pengar.
Förstår hur du tänker men samtidigt är jag lite förvånad då ju Nixxes brukar optimera väldigt bra
Nothing is Power without Control
Det fullkomligen rasar in kommentarer från folk vars spel kraschar titt som tätt. Jag har uppdaterat både spel och drivrutiner till mitt Nvidia-kort men likt förbannat så kraschar spelet efter 20-30 minuter. Det känns också rätt uselt optimerat för det är inget flyt alls i spelet när det väl fungerar.
Jag FÖRSTÅR inte hur detta kunde släppas ut på marknaden...?!
Det fullkomligen rasar in kommentarer från folk vars spel kraschar titt som tätt. Jag har uppdaterat både spel och drivrutiner till mitt Nvidia-kort men likt förbannat så kraschar spelet efter 20-30 minuter. Det känns också rätt uselt optimerat för det är inget flyt alls i spelet när det väl fungerar.
Jag FÖRSTÅR inte hur detta kunde släppas ut på marknaden...?!
Ja det är bra konstigt. Läckte ju nån dev-build för ett bra tag sen som om jag fattat det rätt, några från Brasilien försökt fixa till. Verkar ju fasen nästan som att den är stabilare än den officiella releasen 🤣
Äh. Bra spel. Det löser sig 👍
Jag vet inte jag, bra spel visst, men det är väl ingen anledning att det är ok att släppa det i ett dåligt skick? Tänker direkt på hur illa The last of us var vid släpp och tog ju bra många uppdateringar för att få det ok. Sen allt detta med DLSS, framegen, AI osv känns ju bara som ännu en anledning för devs att tänka typ "Äh, vi behöver inte polera så mycket, finns ju DLSS, FSR osv"