Shang-Chi-skådisen vill plocka upp filmprojektet baserat på Sleeping Dogs

Robot
Shang-Chi-skådisen vill plocka upp filmprojektet baserat på Sleeping Dogs

Simu Liu försöker väcka den hund som sover.

#Simu-Liu, #Sleeping-dogs

Medlem

Låt hundarna sova.
Spelet är bra.
Spel är bäst som spel.

Om man vill göra film, gör nåt nytt.
Nåt nytt.

Medlem

Spelet presenterades en gång i tiden med denna trailer:

Ganska få speltrailers med den budgeten skulle jag tro.

De borde ha gjort en hel film när de ändå var igång.

Medlem

Hoppas kan man. Riktigt bra spel, hade gärna sett både remaster och en tvåa.

signatur

I drank what?

Skribent
Skrivet av Mirage:

Hoppas kan man. Riktigt bra spel, hade gärna sett både remaster och en tvåa.

PS4-remastern håller väldigt bra idag faktiskt.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Enig, fin remaster! Håller ännu bättre på Xbox Series S/X om man vill köra på konsol. Du får dubbla frameraten där (60 fps) via FPS-boost och med bibehållen upplösning. Jag trippeldippade bara därför.

Medlem

Har det bara på PC så hjälper inte

signatur

I drank what?

Medlem

Detta spelet är en av de största överraskningarna jag varit med om.
Råkade köpa spelet nån gång och från typ första sekunden så sög det in mig. Så länge man vänjer sig vid vänstertrafik så är det ett fantastiskt spel.

signatur

Av nördar. För nördar.
spelhistoriepodden.se

Medlem

Najs dock pitcha inte till Disney! Dom vill bara förstöra allt! (som tex Star Wars, alla klassiska Disney filmer man växt upp med).

signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Skribent
Skrivet av SCORPION2000:

Najs dock pitcha inte till Disney! Dom vill bara förstöra allt! (som tex Star Wars, alla klassiska Disney filmer man växt upp med).

Nu tycker jag senaste Predator och Alien-filmen faktiskt båda var bra.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Tänk om Sleepings dogs hade fått samma omtanke som Yakuza serien. 10 uppföljare, istället får vi samma skräp år efter år som ingen vill ha

FM-guru
F.d. Sisyr

Vem sjuttsingen är det som har rättigheterna till Sleeping Dogs? Känns märkligt att man inte försökt sig på en uppföljare. Ettan är den enda seriösa GTA-utmanaren jag spelat. Kvalitetsmässigt då.

Medlem

Tror det blir bra 👍

signatur

PSN: OAKTHYR

Skrivet av Mikael Berg:

Vem sjuttsingen är det som har rättigheterna till Sleeping Dogs? Känns märkligt att man inte försökt sig på en uppföljare. Ettan är den enda seriösa GTA-utmanaren jag spelat. Kvalitetsmässigt då.

Våra kära Square Enix. Det påbörjades en uppföljare men blev nedlagt. Nådde väl inte upp till deras galet uppskruvade säljmål, vilket iofs inget av deras spel gör (enligt ledningen).

signatur

00:00:02:42

Medlem

Nu tycker jag senaste Predator och Alien-filmen faktiskt båda var bra.

Bah... Dom sög som dom flesta filmer/serier idag.(Hollywood vet inte hur man gör kvalitet filer/serier längre, dom har sedan länge slut på idéer.)

signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Ett av mina absoluta favoritspel. Hoppas på en uppföljare

Medlem
Skrivet av Phyrino:

Detta spelet är en av de största överraskningarna jag varit med om.
Råkade köpa spelet nån gång och från typ första sekunden så sög det in mig. Så länge man vänjer sig vid vänstertrafik så är det ett fantastiskt spel.

HOPPSAN. har spelat 20 timmar utan att fatta hur trafiken var. Nu vet jag.

Men hoppas inte detta blir av. Ibland är skådisar personer som bara förstör för alla andra och syrar sitt vidriga ego in till affischen med älskade saker som tv-spel.
Ingen kommer fan gå med på att tv serien bara "är" sleeping dogs helt enkelt. Aldrig i livet. Jag är den enda personen som avskyr last of us förresten och knappt tittar på spelet ända sen en aktiv psykos som Pedro Pascal springer runt med identitetskris och kan skamlöst försöka sig på exakt vadsomhelst för oss att tvinga se...
Fy. Han är en bra skådis för övrigt. Min respekt är noll däremot.
Det finns inget sjukare än dessa tvspelsadaptioner.
Däremot är vi en rutten befolkning iofs. Men vi borde ändå ta det lugnt, utifall vår patetiska själ ändå kommer tillbaka menar jag!

1
Skriv svar