Elliot Page gör tv-serieadaption av Beyond: Two Souls

Medlem

Vilken dålig koll man har. Jag visste inte att hen som är med i Inception hade transcendat!

signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: MSFS 2024
Sen: Project 007 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

De får styra upp den kronologiska ordningen i serien isf, tyckte inte tidshoppen tillförde något till spelet. Den delen kändes mest konstruerad, men spelet i övrigt funkar nog bra som serie! Sen heter det väl "för närvarande" och inte "för nuvarande" som det står i artikeln? Kan ju vara någon stavningskoll som ställt till det i hastigheten.

Medlem

Det här ser jag fan fram emot kan ju bli skit bra:)

Avstängd

Jag älskade spelen så kommer ge detta en chans.

Medlem

Ni som säger att det här inte har med FZ att göra har not missat att dom skriver om filmer också som aldrig varit spel tidigare. Eller har jag blandat ihop det med Gamereactor?

Medlem

Var det inte det inte en tvist mellan E Page och QD på grund av att QD avbildat E Page naken i en duschscen? Eller minns jag helt fel?

signatur

Heja Blåvitt

Medlem
Skrivet av Pihlbaoge:

Var det inte det inte en tvist mellan E Page och QD på grund av att QD avbildat E Page naken i en duschscen? Eller minns jag helt fel?

Stämmer bra det. Han var inte speciellt glad över det. Särskilt när PC-versionen släpptes och det går att aktivera debug mode och kunna röra kameran fritt.

Medlem

Att denna kommentarstråd är till synes orörd måste väl vara ett tecken på att FZ inte alls är PK.

signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Att denna kommentarstråd är till synes orörd måste väl vara ett tecken på att FZ inte alls är PK.

Den har blivit ganska rensad också.
Dock vill jag inte påstå att det var pga PK, det var nog mest för att det inte skulle bli helt bananas här.

12
Skriv svar