Nu är det dags för mello 2025
Är kanske inte svettig om händerna eller väntar på resultatet.. men brukar titta på det, iom att det inte finns nåt annat att se.
Brukar ju dala en del i kvalité mellan avsnitt 2 till 5..
Var dock roligt intro, det som utspelade sig i lägenheten. Introt med Fröken Snusk kändes som rejäl playback.
Kollar bara för att min dotter gillar det. Röstar alltid 1 hjärta på alla artister i appen bara för att dom är så dåliga
Hade det inte varit bättre att INTE rösta?
---
Alltså, vad sysslar dom med angående röstningen och när dom ska avslöja vem som gick vidare?
Det tar ungefär 30 min (!!), från att dom stänger röstningen första gången, tills programmet är över.
Så programmet är ju inte mycket längre än en timme, men ändå ska man försöka klämma ut 30 min till.
Jag trodde dessutom att "Panetos"-killarna gick vidare, brukar ju vara två till final och två till andra chansen. Men nu var det tydligen vara en till andra chansen..
Hade det inte varit bättre att INTE rösta?
---
Alltså, vad sysslar dom med angående röstningen och när dom ska avslöja vem som gick vidare?
Det tar ungefär 30 min (!!), från att dom stänger röstningen första gången, tills programmet är över.
Så programmet är ju inte mycket längre än en timme, men ändå ska man försöka klämma ut 30 min till.
Jag trodde dessutom att "Panetos"-killarna gick vidare, brukar ju vara två till final och två till andra chansen. Men nu var det tydligen vara en till andra chansen..
Håller med. Det är ju public service, de behöver ju inte ens mjölka gör reklamtid?
Gillade verkligen melodifestivalen när jag växte upp, brukade sova över hos min moster när det pågick och titta tillsammans med henne som också gillade det. Sedan så gifte hon sig och skaffade hon egna ungar osv, och det fanns inte längre tid för det. Har i stort sett aldrig sett melodifestivalen sedan dess. Senast jag tittade var väl när Carola vann med Fångad av en stormvind.
Favoriten som är det absolut första jag tänker på när jag tänker på melodifestivalen är nog E' de' det här du kallar kärlek?
Jag tycker det är pinsamt, men kul.
För det betyder att jag får dricka alldeles för mycket bärs och skratta åt bidragen tillsammans med tjejen (som är helt besatt av mello). Sen kan jag ju tycka att mellanakterna kan va riktigt skoj emellanåt. Särskilt om de driver med sig själva.
Finns ju vissa bidrag som faktiskt är rätt bra sen när man hör studioinspelade versionen i bilen, typ Käärijäs Cha Cha Cha.
Absolut inte, jag har sett förr och skiten borde läggas ner.
Allt är dåligt, låtarna är 9/10 ggr riktigt dåliga, programledare är dåliga, komikerna är dåliga, skämten är dåliga.
Jag tycker de kan hålla på bäst de vill, men det borde räcka med vår egen Medlodifestival. Det är sen när hela Europa ska tävla mot varandra som det blir freakshow på riktigt.
Vem minns inte den falsettsjungande vampyren eller de ryska gummorna?
Och så var det bättre förr när allt var en kväll. Tror inte man fick höra låtarna innan. Inga deltävlingar. En kväll, that's it.
Det var tider det.
Brukar se det varannan vecka, när dottern är hos mig. Då är det ganska roligt, men jag skulle aldrig få för mig att slå på det annars.
I år hejar jag på Mums Zelmerlöw eftersom hans Heroes faktiskt var ganska bra back in the day.
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Rent skräp i min mening. Så kallade influenser, B-kändisar eller avdammade före detta artister som ställer upp. Var det inte detta året som Victoria Silverstedt skulle ställa upp? Det är inte en sång tävling längre, tyvärr.
Jag slipper undan just nu , men kommer så klart inte neka min dotter när hon börjar intressera sig.
Absolut inte, jag har sett förr och skiten borde läggas ner.
Allt är dåligt, låtarna är 9/10 ggr riktigt dåliga, programledare är dåliga, komikerna är dåliga, skämten är dåliga.
Är du på riktigt arg för att det sänds ett program du inte gillar? Tittarsiffrorna är ju skyhöga.
Helvete vad folk är arga, varför kan man inte bara få va lite jävla likgiltig NÅN JÄVLA GÅNG
Att jag skulle kolla är lika troligt som att jag skulle spela Silent Hill 2-remaken.
Also: beundrar ändå den passion du när ditt remake-hat med 😂
Jag tycker de kan hålla på bäst de vill, men det borde räcka med vår egen Medlodifestival. Det är sen när hela Europa ska tävla mot varandra som det blir freakshow på riktigt.
Vem minns inte den falsettsjungande vampyren eller de ryska gummorna?
Och så var det bättre förr när allt var en kväll. Tror inte man fick höra låtarna innan. Inga deltävlingar. En kväll, that's it.
Det var tider det.
Är du på riktigt arg för att det sänds ett program du inte gillar? Tittarsiffrorna är ju skyhöga.
Eftersom det är public service som använder bla skattepengar så tycker jag det är skräp som borde läggas ner.
Hade det sänts på Netflix osv, eller vilken kanal som helst som inte är public service hade jag inte brytt mig.
Public service ska vi säga vad vi tycker.