Kingdom Come: Deliverance 2
Lite skumt hur många inte brydde sig om första spelet alls, och nu med 2'an så prisar alla spelet som det bästa som hänt sen skivat bröd... även om både spelen är väldigt lika varandra.
Över 230.000 personer spelar det i skrivande stund. Själv måste jag säga att det är det bästa som hänt sedan skivat bröd!
Ingen brydde sig om 1an är också ganska grovt, bara på steam har spelet över 115k reviews med 83% positiva, då är det många, många fler än så som spelat på Epic, där det har varit gratis flertalet gånger genom åren.
Över 230.000 personer spelar det i skrivande stund. Själv måste jag säga att det är det bästa som hänt sedan skivat bröd!
Ingen brydde sig om 1an är också ganska grovt, bara på steam har spelet över 115k reviews med 83% positiva, då är det många, många fler än så som spelat på Epic, där det har varit gratis flertalet gånger genom åren.
Ja båda spelen är lätt några av de bästa spelen jag spelat. 2:an är väldigt beroendeframkallande, vilket är länge sedan man kände så med ett spel.
Jag älskar hu öppet spelet är, inte bara världen, men hur utvecklarna låter en spela som man vill och utforska. Hittade en "nygrävd grav" just. Hade en spade så grävde upp den och där i lågt det en rustning och en sköld. Liksom älskar sånt här som känns helt random i världen. Det känns också logiskt att någon begravts där och inte bara för att spelmakarna ville jag skulle hitta det. Var bakom en sten och med högt gräs runt. Så man kan springa förbi där 100 ggr utan att upptäcka graven.
"Writer and Fighter"
Jag älskar hu öppet spelet är, inte bara världen, men hur utvecklarna låter en spela som man vill och utforska. Hittade en "nygrävd grav" just. Hade en spade så grävde upp den och där i lågt det en rustning och en sköld. Liksom älskar sånt här som känns helt random i världen. Det känns också logiskt att någon begravts där och inte bara för att spelmakarna ville jag skulle hitta det. Var bakom en sten och med högt gräs runt. Så man kan springa förbi där 100 ggr utan att upptäcka graven.
Finns nog en skattkarta för den någonstans
Man blir ”fri” snabbare i 2:an än 1:an. Det är en dryg timmes spelande innan man blir fri.
I ettan så missade jag att det fanns en tränare utan vars hjälp man aldrig fick vissa nyckelfärdigheter i strid. Är det något liknande i 2:an?
Lite skumt hur många inte brydde sig om första spelet alls, och nu med 2'an så prisar alla spelet som det bästa som hänt sen skivat bröd... även om både spelen är väldigt lika varandra.
Känner inte alls igen det, upplevde det snarare som att etta va rätt hypad när den kom. Däremot så va det ju buggigt utav helvete så kanske dog hypen ut rätt fort?
Jag spelar igenom ettan nu för första gången och har en väldigt trevlig upplevelse, fortfarande lite småbuggar, men känns ju inte trasigt längre iaf som det gjorde när det släpptes.
Förvisso "bara" 17 timmar in, men förvånansvärt välpolerat efter dagens standard i spel. Är helt fast, det enda som hindrat mig är 39 graders feber och arbete.
Verkar som du har mycket fritid. Blir lite sånt när man jobbar 6-21. Har typ hunnit bada och testa grafikinställningar