Öppna betan av Monster Hunter Wilds är igång
Inte testat betan, men körde benchmarken tidigare idag. Tycker inte spelet ser särskilt märkvärdigt ut (typ likadant som World fast med RT reflektioner?) men ändå går det tungt som fan. Hade hela ljussättningen varit RTGI så hade jag köpt det, men icke. Tveksam.
H-How can she slap, kupo!?
Alltså jag gillar spelet och jag måste lära mig kontrollen mycket bättre. Men det är väldigt tråkigt att man inte kan uppgradera vapnen mm i betan. För jag älskar grinden och att få uppgradera saker. Spelet fungerar helt ok för mig och jag har inställningen 120fps. Om det är så eller inte vet jag inte. Men jag tycker att det ser lite bättre ut än vad jag minns att betan gjorde första gången. Men det är säkert bara för att jag mår bättre nu.
Min dator får critical error i benchen
Bara att spara till en bättre…
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
nej tack. är samma build som första betan så det kör fortfarande som skit på ps5. kan knappt hålla 40fps in performance mode
Ja detta är otroligt tråkigt. De borde fixat en nyare build som är mer som release builden
Luktar 63% positive reviews om det ska vara så här
o-optimerat
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Luktar 63% positive reviews om det ska vara så här
o-optimerat
Det kommer det inte att vara de har redan identifierat problem och löst den till fulla versionen som kommer i slutet av månaden
Det kommer det inte att vara de har redan identifierat problem och löst den till fulla versionen som kommer i slutet av månaden
det tror jag när jag ser det. blir första Monster hunter jag inte förbokar
Benchmark delen dom släppte ska ju vara för release prestanda. Det är stora fps drops i flera delar av den. Jag tror det kommer vara nästan lika dåligt på release.
Spelet startar inte överhuvudtaget för mig så *shrug*
PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch
Benchmark delen dom släppte ska ju vara för release prestanda. Det är stora fps drops i flera delar av den. Jag tror det kommer vara nästan lika dåligt på release.
Ja det återstår att se, men de var inte vad de sa under deras 1,5h långa dev video där de satt och förklarade alla ändringar de gjort efter första beta-testet.
Jag håller tummarna iaf!
Sluta spela på konsol och köp er en dator, så klart.
Sluta spela på konsol och köp er en dator, så klart.
det är ju skit optimerat på PC också så det hjälper ju inte mycket