Rapport: Rocksteady återvänder till singleplayer-Batman

Robot
Rapport: Rocksteady återvänder till singleplayer-Batman

Men projektet sägs vara åratal från att bli klart.

#Batman, #Rocksteady

Releasehästryttare

DC har 100+ karaktärer de kan göra nytt spel om ..

Jag är galet trött på reboots just nu så hoppas de fortsätter på något av de gamla spelen i så fall.

Medlem

Kanske blir någonting så spännande som Batman i en regnig stad där han slåss mot Jokern, Scarecrow och Poison Ivy. Sådana nyskapande saker.

Kan inte låta bli att dra på smilbanden varje gång jag läser att ett live service-spel floppar. Länge leve singel player!

Medlem
Skrivet av Devan:

DC har 100+ karaktärer de kan göra nytt spel om ..

Jag är galet trött på reboots just nu så hoppas de fortsätter på något av de gamla spelen i så fall.

Rocksteady/WB har panik och satsar på något dom tror kommer bli en vinnare. Det är så här all media funkar.

Gör 3-4 säkra spel som ger företaget pengar. Vågar testa något nytt, blir det en flopp då fegar man och går tillbaka till det som funkar.

Medlem

Fast batman är ju död, så då kanske det blir en prequel denna gång?

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Kan inte låta bli att dra på smilbanden varje gång jag läser att ett live service-spel floppar. Länge leve singel plyer!

Det är väldigt tillfredsställande. Jag orkar inte tycka synd om spelutvecklare som tittar på siffror och diagram innan de väljer att designa ett spel.

Kontot avslutas
Skrivet av SWEBarb:

Inte så säker att han dog, precis som i filmerna var det iscensatt.
Vi har redan fått 2st prequels också i Arkham Origins och Arkham Shadow.

Medlem

Jobbar ens de kvar som gjorde triologin?

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Jobbar ens de kvar som gjorde triologin?

Mer än att det kanske är några enstaka kvar så tror jag att det mest är "nytt blod".

Läste även: "Rocksteady Studios' co-founders and studio heads Sefton Hill and Jamie Walker have decided to leave the company at the end of 2022 to "begin a new adventure in gaming", after 18 years of work there"

Kanske inte det mest förtroendeingivande saken.

signatur

Missbrukare av Souls

Moderator | Testpilot
Skrivet av SWEBarb:

Skrivet av VirtualGameCat:

Inte så säker att han dog, precis som i filmerna var det iscensatt.
Vi har redan fått 2st prequels också i Arkham Origins och Arkham Shadow.

Spoiler från Suicide Squad:

Nej Batman är inte död.

Suicide Squad utspelas fem år efter Batman: Arkham Knight, bara där vet vi att Batman inte är död. I Suicide Squad kommer det även fram i slutet av storyn (som ingen typ spelat eller kommer vilja spela) att medlemmarna i Justice League som dog bara var kloner, utom Wonder Woman av någon anledning.

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Nog för jag hoppas på ett nytt riktigt grymt bra Arkham-spel(eller liknande) så tror jag att det gamla Rocksteady är dött och att detta kommer misslyckas likt Suicide Squad.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Ett spel till om Batman är ju lika intressant som ett sandpapper i öknen... gäsp.

Medlem
Bästa Skurkarna.

Underbart. Jag älskar den mörka världen av Batman och Gotham City. Plus att detta universum har de överlägset bästa badguys:

Joker, Two-Face, Penguin, Harley Quinn, Catwoman, Bane, Killer Croc, Mr. Freeze, Poison Ivy, Ra's al Ghul, Scarecrow, The Riddler m.m........
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
Kul att de lämnar avföringen som oftast kallas Live Service... Personligen älskar jag välgjorda massiva singelplayer äventyr att få gotta ner sig i... Finns inge bättre feeling när man väl är hooked på ett välgjort singel player äventyr.... Kung känsla..

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem

Snark. Nog för att jag gillade den gamla trilogin men det finns så många andra alternativ för ett liknande upplägg.

Medlem

Jag känner mig taggad, älskar tidigare Arkham spelen! Hade gärna sett att de gör spel av Batman Beyond också

signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Hade velat se ett Superman spel. Please!

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Jag förstår inte hur någon kan ha en gnutta tro kvar på det Theseusskeppet som Rocksteady nu är.

signatur

FZ behöver mer avancerade signaturer <<;;

Medlem

Åh vad jag önskar de hade gjort ett TMNT-spel med typ samma combat som Batman. De heter ju för sjutton tom Rocksteady

Medlem
Skrivet av powerbuoy:

Åh vad jag önskar de hade gjort ett TMNT-spel med typ samma combat som Batman. De heter ju för sjutton tom Rocksteady

Har själv dagdrömt om det sen Arkham City! Hade ju varit perfekt. Stora fighter med fotsoldater, coola bossar och åka runt i deras turtle van!

signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

1
Skriv svar