Door Kickers 2: Task Force North
En terroristbekämpare som borde ha varningslapp för att vara beroendeframkallande.
Har egentligen inget att göra med spelet eller recensionen, men fan vad jag skulle vilja ha ett Rimworld 2 med den här grafiska stilen.
Intressant hade kanske passat Rimworld faktiskt. Mitt första intryck var att det ser ut som ett lågbudget barnprogram :/
Hur som. Kanske verkar kul
160h playtime i early access. Lär bli säkert 50h till nu.
Mest beroendeframkallande spelet.
Gick tydligen inte att lira med kontroll så jag kan inte lira det men ska fungera bra på steam deck.
Lite väl petigt på Steam Deck då det använder touch screen funktionen, tycker jag.
Man vill ha mycket precision när man ritar planerna, så mus är att föredra.
Du levde verkligen farligt i den där videon, stod länge med ryggen mot en dörr som du inte visste vad som fanns bakom
Kom på mitt misstag, därav jag vänder en av snubbarna att kolla dörren. Men hade lite tur där att ingen kom ut. Däremot är det becksvart på den där banan så fienden ser inte så bra. Jag med NW ser längre därav jag kunde skjuta första fienden utan att han såg mig. Så på avståndet vi var (om du tänker på början) så tror jag mina snubbar hade vänt sig om de hört dörren öppnat sig. Men helt klart ett taktiskt misstag från mig.
"Writer and Fighter"