Inet belönar bästa medlemsrecensionen på torsdag

Robot
Inet belönar bästa medlemsrecensionen på torsdag

Januari månads vassaste spelrecension på FZ ska koras – och som vanligt sker det live från Göteborg.

#dubbelklick, #inet

Medlem

Detta är riktigt coolt, ska bli spännande att se vem som vinner!

Borde vara en tävling för de sämsta med, så kan vi alla efteråt stå i ring runt dom och knuffa dom fram och tillbaka och skratta!
(Ingen hade varit sämst iofs då jag tycker alla gör ett kanonbra jobb!)

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag röstar på Dredge!

Medlem

Stort tack till er på Inet som fortsätter!

Medlem

Så många spel jag gärna hade sett i en remake, men jag tror jag väljer ett av mina favoriter; Conan: Exiles. Det är inte särskilt gammalt, men det skulle kunna poleras en hel del, samt göras om i grunden så kartan går att utvidga med nya områden via dlc eller expansioner.
Eller så vill jag hellre ha en tvåa och en remake på Diablo, Diablo 2 eller nåt annat som jag älskade att spela en gång i tiden.

Medlem
Skrivet av Ender:

Eller så vill jag hellre ha en tvåa och en remake på Diablo, Diablo 2 eller nåt annat som jag älskade att spela en gång i tiden.

Finns det inte redan en remake på Diablo 2?
Eller det kanske var Starcraft.

Jag skulle vilja se en remake på något gammalt snowboardspel.

Medlem

Jag väntar fortfarande på min remake av Final Fantasy 9. 🥺

signatur

Twitch: DrevlinsQuestLog
YouTube: DrevlinsQuestLog
Twitter: drevlinql

Medlem

Jag spammar EA lite då och då och ber om en Armies of Exigo remake eller uppföljare

Medlem

Gratulerar @LancelotSwe för månades medlemsrecension!

Skrivet av Atilaa:

Gratulerar @LancelotSwe för månades medlemsrecension!

Kul! Stort grattis till Lancelot

Vänta nu, måste säga att det är än mer imponerande av Lancelot att vinna januari månads spelrecension med en 1 år gammal text! Haha, tror datumen blev lite förvillade här. Recensionen publicerades ju åtminstone i rätt månad, men fel år.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Vänta nu, måste säga att det är än mer imponerande av Lancelot att vinna januari månads spelrecension med en 1 år gammal text! Haha, tror datumen blev lite förvillade här. Recensionen publicerades ju åtminstone i rätt månad, men fel år.

Tack för att du uppmärksammar det…

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Skrivet av LancelotSwe:

Va?! Jag fick för mig att jag hade sett recensionen för ett bra tag sedan men tänkte att jag nog bara läste en annan Project Zomboid recension som påminde om den ”nya.” Det är inte alltid lätt att göra rätt
Kämpa, Molin! @inet

Skribent

Skrivet av LancelotSwe:

Skrivet av Atilaa:

Va?! Jag fick för mig att jag hade sett recensionen för ett bra tag sedan men tänkte att jag nog bara läste en annan Project Zomboid recension som påminde om den ”nya.” Det är inte alltid lätt att göra rätt
Kämpa, Molin! @inet

Här är det jag som får kämpa är jag rädd, för det var jag som sammanställde listan med månadens kandidater till Inet 🙈.
Men eftersom @inet är ett avslappnat företag tar man saken med ro och kör två vinnare den här gången!
@LancelotSwe får behålla sitt presentkort för recensionen från 2024 och en till vinnare utses av Inet snart.

Medlem
Skrivet av Petter Mattsson:

Här är det jag som får kämpa är jag rädd, för det var jag som sammanställde listan med månadens kandidater till Inet 🙈.
Men eftersom Inet är ett avslappnat företag tar man saken med ro och kör två vinnare den här gången!
@LancelotSwe får behålla sitt presentkort för recensionen från 2024 och en till vinnare utses av Inet snart.

Tack ändån men förstår om jag inte får ett presentkort

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Men eftersom Inet är ett avslappnat företag tar man saken med ro och kör två vinnare den här gången!

Ja, alla medlemsrecensioner dyker ju upp högst på "listan" igen när en ny kommentar kommit upp, vilket kan ge sken av att de är nya även om de publicerats för länge sen. Det kan vara lätt att missa, men jättebra lösning av er ändå.

Medlem

Snygg lösning!
Och grattis @LancelotSWE !

Medlem

Gäller datum publicerat här på FZ eller datum publicerat för första gången? 😀

Blandar själv friskt mellan nyskrivna texter och nypubliceringar av texter jag lagt upp på annat håll tidigare i livet levt såhär långt sedan födsel. Gamla texter markeras dock som gamla.

Skribent
Skrivet av Legerdemain:

Gäller datum publicerat här på FZ eller datum publicerat för första gången? 😀

Blandar själv friskt mellan nyskrivna texter och nypubliceringar av texter jag lagt upp på annat håll tidigare i livet levt såhär långt sedan födsel.

Jag går efter när recensionen publicerades för första gången här på FZ, så månaden (och rätt år ) är det viktigaste för att den ska vara med och tävla. Vill lyfta fram alla grymma medlemsrecensioner som publiceras här på FZ, och då tycker jag inte att det spelar så stor roll när de skrevs ursprungligen.

Representant
Skrivet av Atilaa:

Kämpa, Molin! @inet

Men eftersom @inet är ett avslappnat företag tar man saken med ro och kör två vinnare den här gången!

Äntligen var det inte mitt fel 🥳
Är bara lite sen in i denna tråden, men kommer som en go helg-present istället!

Säger stort grattis till @Mjausen som drar hem vinsten (samt @LancelotSwe)
Kommer presentkort om några minuter!

Trevlig helg på er alla!

1
Skriv svar