Days Gone Remastered till PS5 i vår

Medlem
Skrivet av Sphere Of No-Form:

Horizon-spelen kanske?

Dishonored kanske. Bra spel

Medlem
Skrivet av krippahedvall:

Precis avslutat Days Gone till 100 %. Vad ska jag lira nu? känner en enorm saknad och haft svinkul det 85 t jag lagt på spelet. Har redan lirat alla Gta spel, Red dead 1 o 2. Bägge last of us och orkar inte med alla Assassin’s spel. Den stor frågan vad ska jag spel nu??! Sitter endast på en Ps5.
✌🏻

Stellar blade rekommenderar jag, första timmarna är så där tills man kommer till staden och mer öppna delar då blir det skoj

The last of us part 2
Och Detroit become human

Är två riktigt bra PS4 spel om man gillar story.

signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem
Skrivet av Crank:

Stellar blade rekommenderar jag, första timmarna är så där tills man kommer till staden och mer öppna delar då blir det skoj

The last of us part 2
Och Detroit become human

Är två riktigt bra PS4 spel om man gillar story.

The last of us part 2 grät man en skvätt på. Sjukt bra spel. Men Steller blade låter ju onekligen intressant har helt gått förbi mej. Gjorde även Day Gone också. Men jäklar vad kul jag har haft.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Hmm, låter som det mest är jag som inte kommer in i spelets design riktigt för jag tyckte det fanns dunkar lite hela tiden - utom då jag verkligen behövde dem då fick jag springa runt hur mycket som helst och leta efter dem. Så spelar jag det igen sen får jag väl försöka komma in och tänka mer taktiskt helt enkelt men sist störde jag mig bara på det som sagt. Får hoppas PS+claimare får tillgång till remastern billigare bara annars väntar jag nog med det.

Det finns fler sätt att tanka hojen på än med dunkar som för övrigt alltid finns vid NERO-sites eller vad det kallas vid en bärgningsbil. Bensinmackar finns lite här och där. Ett tips i början av spelet är att du kan tanka nedanför tornet/campet där Boozer är. Du kan även tanka hos mekaniker i andra camps.

Medlem

The last of us part 2 grät man en skvätt på. Sjukt bra spel. Men Steller blade låter ju onekligen intressant har helt gått förbi mej. Gjorde även Day Gone också. Men jäklar vad kul jag har haft.

Jag spelade just Stellar Blade efter just Days Gone som jag också fixade 100% på och kan rekommendera det. Just nu håller jag på och försöker få platinum på Stellar Blade.

Medlem

Precis avslutat Days Gone till 100 %. Vad ska jag lira nu? känner en enorm saknad och haft svinkul det 85 t jag lagt på spelet. Har redan lirat alla Gta spel, Red dead 1 o 2. Bägge last of us och orkar inte med alla Assassin’s spel. Den stor frågan vad ska jag spel nu??! Sitter endast på en Ps5.
✌🏻

Ghost of tsushima. Lite som Rdr fast i japan.

12
Skriv svar