Uppsägningar hos Crytek samtidigt som "Crysis 4" har lagts på is

Robot
Uppsägningar hos Crytek samtidigt som "Crysis 4" har lagts på is

För att sätta fler utvecklare på Hunt: Showdown 1896.

#Crysis, #Crytekm, #Hunt-showdown, #nyhetstips

Medlem

Hur ska vi nu kunna säga "but can it run Crysis?"

För jävla trist när sånt här händer

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag gav upp på Crytek dagen som de började snacka om att mikrotransaktioner och F2P är framtiden.

signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Bara första crysis var bra ändå, sen gick det utför med tvåan när dom var tvungna blanda in konsoller...

Medlem

Bra att dom lägger mer krut på Hunt, riktigt bra spel. Längesen jag spelade nu dock.

signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Skrivet av SWEBarb:

Bara första crysis var bra ändå, sen gick det utför med tvåan när dom var tvungna blanda in konsoller...

Inget Crysis är bra. Otroligt medioker spelserie precis som Halo.

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Medlem

That's like, your opinion bro.

Själv tycker jag Crysis 1 var riktigt bra och banbrytande för grafik. Story mässigt och spelmässigt är Halo 1 och 3 mästerverk.

Crysis 2-3 och Halo 2 är inga favoriter direkt.

signatur

I drank what?

Medlem

Hunt! Så jäkla bra spel, fastnade i det för tre år sedan och spelar fortfarande flera ggr i veckan. Otroligt beroendeframkallande när man kommit in i det.

Medlem
Skrivet av Mirage:

That's like, your opinion bro.

Själv tycker jag Crysis 1 var riktigt bra och banbrytande för grafik. Story mässigt och spelmässigt är Halo 1 och 3 mästerverk.

Crysis 2-3 och Halo 2 är inga favoriter direkt.

Spelade igenom crysis serien för nått år sedan och tycker spontant att crysis 3 är det bästa spelet av dem. Crysis 1 kändes som ett techdemo av motorn. Själva spelet är inte roligt. Banorna, fienders placering och trasig stealth, ens skrattretande "krafter" var under all kritik.

Påminde mig om uncharted 1 som också var chockerande dåligt som konstigt nog fått flera uppföljare.

Medlem

Crysis 1 var bra, lite som predator i djungeln.

Medlem

Det första Far cry var bra och första Crysis var åxå bra Crysis 3 var helt uselt i mitt tycke

Medlem

Nu ska vi inte va såna.

Medlem

Riktigt tråkiga nyheter. Jag gillade både Far Cry, Crysis och Crysis 2. Det är bara att hoppas att läget förändras tids nog. Men jag tror det är mer sannolikt att Crytek köps upp av Embracer för att därefter säljas vidare till Tencent för att därefter konka.

Medlem

synd. jag gillade själv FarCry, Crysis 2 men anledningen till att jag gillade Crysis 1 handlade väl mest om hur flashigt det kändes med att kunna kasta saker, slå sönder vissa byggnader och att kunna skjuta sönder ett träd i omgångar. Annars var det ju väldigt osmidigt i hur man rörde sig och skuttade. Flashigt teknik demo som kunde bli ännu flashigare om man hade en 64-bit processor med XP 64-bit.
Trevligt att dom får avgångsvederlag, förhoppningsvis har dom betalat sina anställda kontinuerligt till skillnad från den gången för en massa år sedan då folk fick sin lön för sent och vissa ska inte ha blivit betalda på en månad eller två

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Nooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooo!

1
Skriv svar