Alan Wake 2 har till slut börjat gå med vinst

Medlem
Skrivet av John7612:

Steam tar 30% av utvecklare Men Epic tar bara 10% Så vill du stötta utvecklare ska du köpa spelen på Epic. Tycker det är dåligt att man inte kan köpa Half Life Alyx på Epic.... Jävla Steam!!!!!

Hört talas om GOG? 😏

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av snubben:

Vägrar du också handla ICAs ost om den inte säljs på Coop?

Jämförelsen är väl snarare "vägrar du åka och handla på ICA om coop inte säljer osten du vill ha?" Tror rätt många väljer sin vanliga affär och tar en annan ost i den jämförelsen, hade jag gjort i alla fall.

Vad gäller epic/steam har väl folk skäl för sitt ena eller andra ställningstagande, men faktum består att det inte handlas 50/50 i de två affärerna så valet att bara finnas på ena bör ju rimligen påverka försäljningssiffrorna.

Medlem
Skrivet av Profit:

Jämförelsen är väl snarare "vägrar du åka och handla på ICA om coop inte säljer osten du vill ha?" Tror rätt många väljer sin vanliga affär och tar en annan ost i den jämförelsen, hade jag gjort i alla fall.

Vad gäller epic/steam har väl folk skäl för sitt ena eller andra ställningstagande, men faktum består att det inte handlas 50/50 i de två affärerna så valet att bara finnas på ena bör ju rimligen påverka försäljningssiffrorna.

Jo visst, inte den bästa jämförelsen men ni fattar poängen. Jag förstår ju såklart att steam är en större butik och marknad. Tycker bara det blir löjligt när man ska "bojkotta" ett spel för att det inte säljs på steam.

Medlem

Insane att det tog så long tid. Detta spel måste fan vara ett av årtiondets vassaste spel. Så jävla spännande och välgjort med en fantastisk dialog och atmosfär. Please give me (Alan Wake 3) ....ASAP....

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Insane att det tog så long tid. Detta spel måste fan vara ett av årtiondets vassaste spel. Så jävla spännande och välgjort med en fantastisk dialog och atmosfär. Please give me (Alan Wake 3) ....ASAP....

Och de skapade nåt helt nytt, eget. Till skillnad mot den andra fantasilösa studion som fuskbyggde och drog in pengar snabbare.
Det är tråkigt att det är såhär, men folk har visat vad de vill ha.

12
Skriv svar