Star Wars Jedi: Survivor bland februaris Playstation Plus Extra-spel

Robot
Star Wars Jedi: Survivor bland februaris Playstation Plus Extra-spel

Såväl som första delen av Lost Records: Bloom & Rage från Don't Nod.

#Playstation-plus, #Star-wars-jedi-survivor

Medlem

Köpte Star Wars Jedi: Survivor till pc men gjorde refund pga att det laggade så mycket på min PC oavsett inställningar. Någon som vet hur det är på playstation 5?

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Köpte Star Wars Jedi: Survivor till pc men gjorde refund pga att det laggade så mycket på min PC oavsett inställningar. Någon som vet hur det är på playstation 5?

Funkar OK, det är inte det bäst optimerade spelet dock kan man säga.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Lasrod:

Bättre, men ändå inte optimalt. Beror mycket på hur känslig man är för sådant där.

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag tyckte att det var under all kritik även på PS5. Man får välja mellan 30 FPS och suddig FSR 2-sörja, och oavsett vad man väljer så är det laddnings stutters överallt. Kanske inte lika illa som på PC men ändå.

signatur

H-How can she slap, kupo!?

NuZ
Testpilot

Lost records blir det definitivt! Ser sjukt intressant ut

signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Men va? Trodde det fanns på ps+ redan🤔 Kanske var Ubisoft+ eller vad det nu heter.
Var visst EA Play.

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Det är bättre nu, sen patchen de släppte iom PS4-releasen, men det är fortfarande en besvikelse prestandamässigt speciellt med tanke på att ettan flöt riktigt bra iaf för mig.

1
Skriv svar