Vågade actionspelet Stellar Blade kommer till pc i juni

Medlem
Skrivet av Avedagreat:

Om jag köper det så är jag glad över steams nya möjligheter som låter en dölja spel för andra.

Varför dölja spelet? Är du rädd för att någon ska dömma dig. Om någon dömmer dig för vad du spelar eller gillar F them.

Medlem
Skrivet av itsnotme:

Vad ska man säga, spel för småpojkar

Som Fortnite då alltså. Grymt givet köp!

Medlem
Skrivet av bluenephilim:

Det spelar liksom ingen roll hur bra spelet är, jag kommer inte vilja spela det här inför min sambo, barn eller barnbarn utan att känna mig som om jag sitter och bläddrar i Penthouse

Men för all del, ni andra kan spela och roas av det hur mycket ni vill, jag har annat att spela

Tråkigt för dig, jag kommer spela det här med min sambo.

Medlem

Det är lite för kristet för min smak....

Medlem
Skrivet av Siimuliize:

Som Fortnite då alltså. Grymt givet köp!

Jo det kommer säkert sälja bra, det är en stor kundgrupp.
Jag är inte så liberal, så det är inget för mig hehe. Men folk får spela, medans jag dömande lyfter på ögonbrynen och skakar på huvudet.

Medlem

Yey onani till datorspel!

Medlem
Skrivet av bluenephilim:

Det spelar liksom ingen roll hur bra spelet är, jag kommer inte vilja spela det här inför min sambo, barn eller barnbarn utan att känna mig som om jag sitter och bläddrar i Penthouse

Men för all del, ni andra kan spela och roas av det hur mycket ni vill, jag har annat att spela

Du får spela i korta stötar när du dra dina två dagliga runk på dass.

Medlem

Riktigt bra och underhållande spel. Tycker inte att karaktären Eve är mer stötande än alla trista muskelknuttar som man ständigt ska spela som i andra spel.
Finns ju plagg som avslöjar mindre hud också, om man önskar det. Kan ju spela större delen av spelet iklädd heltäckande nalledräkt - slipper man se både rumpa och bröst.

Jag tror inte att detta är ett spel som leder till något ont i samhället. Eve är ju en häftig karaktär och svårt att ta spelet på allvar.

Medlem
Skrivet av bluenephilim:

Ett av dom bättre spelen av 2024 skulle jag säga, så det var synd. Man kan ju även välja mindre avslöjande skins till Eve ifall man inte vill ha full Japan-experience så att säga.
Vet inte om man ska spela det med barn i närheten dock för det är våldsam som fasen. Som ett Devil May Cry med en donna i huvudrollen typ, fast inte lika obscent som Bayonetta typ.

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

12
Skriv svar