Rekordröda siffror för Xboxförsäljningen under 2024

Medlem

Jag tror inte att prenumeration är rätt för spelbranschen. Jag ser inte hur det gynnar mig som redan äger fler spel än jag hinner spela ut innan jag dör.

Medlem
Skrivet av YmerXE:

inlägg försvann? menade inte att försöka skapa något. tycker os till ps4 är mycket sämre men jag är rädd att nästa Xbox blir min sista, mest för att jag har en stor backlog och då gäller det att den nya är stark, rappare gui, 4k spelare m.m. Jag gillar att Sony körde en ny version av vr och deras kontroll verkar trots allt häftig även om jag inte testat den. blir säkerligen en ps6 för mig. synd dock 😔
EDIT: Fasiken, jag är en idiot. Jag sa i vem vill köpa xbox idag. detta är varför sömn är viktigt folk

Vill ge en ursäkt till mods och redaktörer, skribenterna m.m. skulle veta bättre än att gå red alert, alltid varit bra och rättvisa

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Jag köpte en Xbox One för några år sedan i hopp om att kunna byta ut min 360 som jag spelar Lego spelen med barnen på. Men herre gud vad krångligt gui och alla dessa konton man var tvungen att ha för att kunna spela med varandra. Sålde och kommer nog aldrig köpa ett Xbox igen..

Medlem
Skrivet av Jonator:

Jag köpte en Xbox One för några år sedan i hopp om att kunna byta ut min 360 som jag spelar Lego spelen med barnen på. Men herre gud vad krångligt gui och alla dessa konton man var tvungen att ha för att kunna spela med varandra. Sålde och kommer nog aldrig köpa ett Xbox igen..

360 är bra, hoppas du behöll den. De ville göra allt krångligt. Kallade sin tredje konsol för One.

Medlem

Det som behövs är Pc, Playstation, Switch

Jag har absolut inget behov av xbox. Xbox tillför inte mig något värde.

Skriv svar