Buda och bli NPC i Elder Scrolls 6

Robot
Buda och bli NPC i Elder Scrolls 6
Medlem

Nice. Det första som händer när man träffar sig själv är att man fysikbuggar upp i luften och aldrig kommer tillbaka.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Alla på FZ går samman med ett gemensamt bud så Efsta Havsbringa får vara med i Elder Scrolls 6.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Alla på FZ går samman med ett gemensamt bud så Efsta Havsbringa får vara med i Elder Scrolls 6.

Kunde lagt en röding på detta

Medlem

Man hade ju gärna velat se någonting från spelet överhuvudtaget innan man lägger över 120 000:- på det, men det kanske bara är jag? Fattar att pengarna går till ett gott ändamål ändå, men hade det inte varit Bethesda hade folk förmodligen kallat det scam direkt.

Hade de visat bara lite av spelet hade säkert fler varit intresserade av att buda dessutom då det bygger enorm hype.

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Man hade ju gärna velat se någonting från spelet överhuvudtaget innan man lägger över 120 000:- på det, men det kanske bara är jag? Fattar att pengarna går till ett gott ändamål ändå, men hade det inte varit Bethesda hade folk förmodligen kallat det scam direkt.

Hade de visat bara lite av spelet hade säkert fler varit intresserade av att buda dessutom då det bygger enorm hype.

Äsch. Det är väl bara att se det som ett normalt förköp. 😋

Skrivet av jawik:

Äsch. Det är väl bara att se det som ett normalt förköp. 😋

Får man spela tre dagar tidigare, annars får det vara..

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

KoP
Medlem
Skrivet av Bennii:

Vem? 🤔

Medlem

Varför skulle man det, när man kan bara modda sig själv in i spelet.

Medlem
Citat:

Pengarna används för att ge allvarligt sjuka barn i USA möjligheten att uppfylla önskningar. I skrivande stund krävs det närmare 120 000 för att vinna auktionen, så en välfylld plånbok behövs.

Oliver, 5, vill inget annat än att få spela Elder Scrolls 6.

WISH DENIED.

Testpilot
Medlem
Skrivet av Mutumba:

” Erik died of cancer six months before the release of Skyrim, hence Bethesda immortalized him in the form of Erik the Slayer.”

Jag tror det är första gången jag talar med en död person. Mycket spännande! Och jag beklagar!

Skrivet av Alexraptor:

Varför skulle man det, när man kan bara modda sig själv in i spelet.

För att man tycker det är mäktigare att existera i allas spel och inte bara i sitt egna.

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Testpilot
Skrivet av nmbrg:

” Erik died of cancer six months before the release of Skyrim, hence Bethesda immortalized him in the form of Erik the Slayer.”

Jag tror det är första gången jag talar med en död person. Mycket spännande! Och jag beklagar!

Haha, du ska nog inte ta mitt inlägg så bokstavligt.

Medlem

Priset tredubblats på 2 timmar

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Nice. Det första som händer när man träffar sig själv är att man fysikbuggar upp i luften och aldrig kommer tillbaka.

så sant 😂. Går det sjuka så stödjer jag det helt

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Allvarligt. Det här är första gången man får en uppdatering gring spelet sedan 2018..

1
Skriv svar