Xbox Game Pass - Februari 2025 - Part 2

Dags för februaris andra omgång spel till Game Pass! Det blir RPG-mys med Warhammer 40,000: Rogue Trader, Ubisoft open world med Watch Dogs: Legion och så läggs EA Sports F1 24 till via EA Play. Inte så många spel men de flesta är kanske upptagna med Avowed som släpps idag!
Edit: Kortspelet Balatro ansluter idag, 24/2, vilket avslöjades vid dagens ID@Xbox-show!
Förra omgången hittas här:
Xbox Game Pass - Februari 2025 - Part 1
Nya titlar:
EA Sports F1 24 (20 feb, konsol+PC+cloud)
Warhammer 40,000: Rogue Trader (20 feb, Series X|S+PC+cloud)
Balatro (24 feb, konsol+PC)
Watch Dogs: Legion (25 feb, konsol+PC+cloud)
Som vanligt så lämnar några spel tjänsten, för den här gången. Den 28 feb: F1 22, Gris, Maneater, PAW Patrol World, Space Engineers, WH 40k: Boltgun, Wo Long Fallen Dynasty, Yakuza 3 Remastered, Yakuza 4 Remastered.
Jump in.
Rogue Trader är jag väldigt sugen på och skulle kunna få mig att skaffa game pass någon månad igen, men… vill inte köra det innan allt dlc finns då jag vill ha hela upplevelsen på en gång.
Det är stor chans att ingen av DLCerna kommer med i Game Pass Rogue Trader. Om du vill ha dem måste du nog köpa till dem på sidan om.
Det är stor chans att ingen av DLCerna kommer med i Game Pass Rogue Trader. Om du vill ha dem måste du nog köpa till dem på sidan om.
Jo jag vet det Också därför jag är kluven. Känns lite konstig att köpa dlc till ett spel som närsomhelst kan försvinna från game pass.
Jo jag vet det Också därför jag är kluven. Känns lite konstig att köpa dlc till ett spel som närsomhelst kan försvinna från game pass.
Det är absolut värt att spela även utan DLCerna. Tog mig 103 timmar att klara ut spelet å då spelade jag utan dem.
Rogue Trader alltså.. ytterligare ett spel jag köpt men inte påbörjat som nu kommer till GP. Att jag aldrig lär mig att inte slå till bara för att det är REA om jag inte har tid att spela det inom kort.
Jo, men såna spel brukar även lämna tjänsten och då känns det bra att äga igen.
Spelade igenom Rogue trader typ 80% av vägen vid release, spelet var väldigt obalanserat då officers kunde göra strider oerhört lätta. men har balanserats kraftigt och ofta sen dess, En sak jag måste säga att om man har ett Owlcat lir på steam så ser man i sin steam feed patcher typ 2x per vecka, nissarna jobbar hårt på sina grejer efter release.
Väntar på komplett DLC tills jag startar en till Playthrough som heretic, hoppas dom får någon Enhanced edition som sina tidigare spel. Skulle väldigt gärna vilja se full voice-acting, men håller förhoppningarna låga.
Watch Dogs: Legion är långt från perfekt, men det har ändå något.
Håller inte med. Var försiktigt positiv och kände att det skulle kunna vara kul när jag började spela det men när jag klarat det kände jag bara....näe. Kan inte rekommendera det till någon.
Men visst, har man game pass är det ju bara att testa
Watch Dogs: Legion är långt från perfekt, men det har ändå något.
Jag avskydde spelet inledningsvis. Störde mig enormt på karakter och massa saker. Sen tvärvände det på något sätt och blev plötsligt en höjdare och jag störde mig inte på något. Nog största tväromvändningen jag gjort med något spel.
Jag avskydde spelet inledningsvis. Störde mig enormt på karakter och massa saker. Sen tvärvände det på något sätt och blev plötsligt en höjdare och jag störde mig inte på något. Nog största tväromvändningen jag gjort med något spel.
Älskar när sånt händer. Var med om nåt liknande med Final Fantasy Tactics. Fattade inte alls genren först.
En Bamseponny av folket
Najs med watch dogs legion! Har väntat på att den skulle trilla ner, blir att prova efter att jag är klar med avowed (och kanske även kcd2...)! Gillade både ettan och tvåan så får ge legion en chans trots de rätt ljumna omdömena.
Älskade 1an och 2an, men tyckte tyvärr Legion var ett riktigt magplask.
Se upp alla Game Pass-medlemmar.
Balatro är knark.
Jag hade lite samma upplevelse. Det som var dåligt (till exempel känslan i fordonen) fortsatte visserligen vara dåligt, men spelet gör väldigt mycket annorlunda jämfört med många andra openworldspel. Därför klart spelvärt, även om jag håller Watch Dogs 2 högre ändå.
Skulle inte Watch Dogs: Legion komma idag?
Jag ser den varken i kommer snart-listan eller via sökfunktionen.
Det varierar vilket klockslag spel ansluter till tjänsten, det är lite hejohå. Inte heller alltid som det syns alls innan, får hålla ett öga på appen.
Jump in.
Det varierar vilket klockslag spel ansluter till tjänsten, det är lite hejohå. Inte heller alltid som det syns alls innan, får hålla ett öga på appen.
Nu är det tillgängligt!
Jump in.