Hades 2 har nu fått sin slutboss
Och en massa annat i spelets andra stora uppdatering.
Shit jag vågar ju knappt läsa artikeln, vill vara så ovetande om allt om möjligt när det väl kommer. Någon som har en bra gissning på när det lämnar early access... slutet av 2025?
Första spelet var i early access i drygt två år. Skulle gissa att det blir något liknande här också, även om Hades 1 utvecklades under covid.
Ser grymt ut, skaffade första spelet på BF o tänkte köra igenom innan jag skaffar 2:an, tyvärr har jag vart upptagen med annat så har inte blitt så mycket spela av på första spelet.
Men kan lika gärna vänta tills 2:an går ut från early access, men kul att höra att det händer grejer med spelet iaf.
Första spelet var i early access i drygt två år. Skulle gissa att det blir något liknande här också, även om Hades 1 utvecklades under covid.
Ok, det är ju faktiskt intressant att jämföra med. Kanske 2026 ändå.. vi får se
Ser grymt ut, skaffade första spelet på BF o tänkte köra igenom innan jag skaffar 2:an, tyvärr har jag vart upptagen med annat så har inte blitt så mycket spela av på första spelet.
Men kan lika gärna vänta tills 2:an går ut från early access, men kul att höra att det händer grejer med spelet iaf.
Ska sägas att Hades går att spela i korta stunder utan problem. Förstår att man är upptagen men har man en lucka på 30-45 minuter så räcker det för en runda Hades!
Ska sägas att Hades går att spela i korta stunder utan problem. Förstår att man är upptagen men har man en lucka på 30-45 minuter så räcker det för en runda Hades!
Hehe jo så må vara men generellt sett så vill jag ha lungt runt om mig och 2-4timmar för att vilja spela, annars sitter jag hellre bara o slösurfar istället och tassar ut i köket o pular o fixar till någe o käka vid datorn.
Hehe jo så må vara men generellt sett så vill jag ha lungt runt om mig och 2-4timmar för att vilja spela, annars sitter jag hellre bara o slösurfar istället och tassar ut i köket o pular o fixar till någe o käka vid datorn.
Fattar! Ville bara berätta utifall att Spelet är annars ett perfekt spel att lira om man bara har korta stunder att spela.
Covid då + att de inte återuppfinner hjulet, utvecklingstiden borde bli kortare. Men, vi får se.
Early Access får mig att kräkas lite. Och orginal spel upplevelsen skulle alltid vara förstört. Så jag är väldigt kräsen när det kommer till den typen av spel. Sen är gränsen mellan detta och service spel lite suddig.
Nej det är inte suddigt och du behöver inte kräkas.
Du köper (om du inte redan köpt) och spelar spelet först när det är färdigt.
Klaga inte på early access när det görs rätt. Detta är ett av många praktexempel på hur det ska gå till.Utan early access kanske vi inte hade haft varken första Hades eller denna uppföljare.
Jag har för ett tag sen köpt 2st early access spel bara för att stödja utvecklingen. Spela dom har jag tänkt göra först när dom är färdiga.