Er första fiktiva crush?

Medlem

Lori från Jazz Jackrabbit 2.
Fick en del syndiga tankar när jag såg den här bilden.

Medlem

Tifa Lockhart, Final Fantasy VII - crush still going strong xD

Medlem

Kasumi från Dead or Alive. Var väl specifikt tvåan och just denna bild man såg första gången i en speltidning från 98-99.

Medlem

Tycker personligen det är lite fusk att dra till med roller som gestaltas av människor i filmer/serier - tänjer lite väl på definitionen av fiktiv. ^^

Såg att Pärlan och Roxanne redan postats, så jag har inte så mycket i övrigt att tillägga. ^^
Och jag har alltid skytt Final Fantasy som pesten, men specifikt Tifa har fått mig att vilja tänka om både en och två gånger. 😅

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Tycker personligen det är lite fusk att dra till med roller som gestaltas av människor i filmer/serier - tänjer lite väl på definitionen av fiktiv. ^^

Såg att Pärlan och Roxanne redan postats, så jag har inte så mycket i övrigt att tillägga. ^^

aa kanske men aldrig varit så för tecknat. kommer ihåg jag såg flintaporr på freesex.com i lågstadiet. aja den här tråden har spårat ur.. hej!

Medlem

Tror det var Prinsessan Aurora i Starzingers.

signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Madicken
Laura Holt

Moderator | Testpilot
Skrivet av Holonyaa:

Lynn Minmay från Macross: Do you remember love.
<Uppladdad bildlänk>

Så jävla bra film!

"Minns du allra första gången?"

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Solstollarna och Martyna Lisowska!

signatur

Snart 50, still a gamer ...
https://www.youtube.com/@seventy5plays
Gilla, prenumerera och dela - om du vill

Medlem

Den rödhåriga i mad max1. Hon var med en kort stund i filmen innan hon fick en pil i bröstet och dog. Jätte udda att jag blev kär i henne men kärlekens vägar äro outgrundliga...

Medlem

Marian i tecknade Robin Hood. Har inte koll på kommandot för att klistra in bilder...

Medlem
Skrivet av Samus:

Marian i tecknade Robin Hood. Har inte koll på kommandot för att klistra in bilder...

Här har du: [img] ”länk till bild” [/img]

Medlem

Räknas Dana Scully? (X-files)

Medlem

Blir väl Kim Possible i så fall

signatur

- En anka är alltid bra att ha när världen behöver lite extra flyt -

Medlem

Ebba Hultkvist från Skärgårdsdoktorn

Medlem

Sorsha i Willow

Bad girl turn good

Kate Archer i No One Lives Forever 1:

Mycket bättre än Lara Croft

Sen blondinen i V, viva la resistance!

Innan Willow minns jag inte

Största wow på 90 talet var Halle Berry

Yabba Dabba Doo!

Medlem
Skrivet av Monki Rauklund:

<Uppladdad bildlänk>

Bara ogjort att man inte växte upp och blev furry (inget ont mot furrys vill jag tillägga)

Detsamma kan jag nog säga om Lola Bunny från Space Jam som var en tidig biofilm jag såg och kände något för!

phi
Medlem
Skrivet av Sphere Of No-Form:

Malin från Saltkråkan när jag såg repriserna som 6-7 år gammal grabb på 80-talet.

Jo tack, det pirrade till i lillpillen varje avsnitt när man såg Malin.

Många år senare var jag tillsammans med en tjej som var så sjukt likt Malin från Saltkråkan så att jag började kallade henne för just "Malin" eller för "Saltkråkan". Hon blev alltid skitsur och svartsjuk.

Medlem

Enkelt, April O’neil för en 6-7 årig och Turtlesfantast.

Skrivet av Hota:

https://images4.fanpop.com/image/photos/22700000/Kasumi-dead-...

Kasumi från Dead or Alive. Var väl specifikt tvåan och just denna bild man såg första gången i en speltidning från 98-99.

Ayane är ju bättre på alla sätt.
Nåväl, smaken är som baken.

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Medlem
Medlem

En barbystad Elvira i en dusch, porträtterad i 91:an Karlsson.

Medlem

Daphne från scooby doo. Jag gillar forfarande Scooby doo, fast då ska det vara de äldre från 70 och 80-talet.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Martyna Lisowska

Eftersom hon spelade en roll i solstollarna så är det en fiktiv person

signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

12
Skriv svar