Er första fiktiva crush?
Tycker personligen det är lite fusk att dra till med roller som gestaltas av människor i filmer/serier - tänjer lite väl på definitionen av fiktiv. ^^
Såg att Pärlan och Roxanne redan postats, så jag har inte så mycket i övrigt att tillägga. ^^
Och jag har alltid skytt Final Fantasy som pesten, men specifikt Tifa har fått mig att vilja tänka om både en och två gånger. 😅
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Tycker personligen det är lite fusk att dra till med roller som gestaltas av människor i filmer/serier - tänjer lite väl på definitionen av fiktiv. ^^
Såg att Pärlan och Roxanne redan postats, så jag har inte så mycket i övrigt att tillägga. ^^
aa kanske men aldrig varit så för tecknat. kommer ihåg jag såg flintaporr på freesex.com i lågstadiet. aja den här tråden har spårat ur.. hej!
Lynn Minmay från Macross: Do you remember love.
<Uppladdad bildlänk>
Så jävla bra film!
"Minns du allra första gången?"
Solstollarna och Martyna Lisowska!
Snart 50, still a gamer ...
https://www.youtube.com/@seventy5plays
Gilla, prenumerera och dela - om du vill
Marian i tecknade Robin Hood. Har inte koll på kommandot för att klistra in bilder...
Här har du: [img] ”länk till bild” [/img]
<Uppladdad bildlänk>
Bara ogjort att man inte växte upp och blev furry (inget ont mot furrys vill jag tillägga)

Detsamma kan jag nog säga om Lola Bunny från Space Jam som var en tidig biofilm jag såg och kände något för!
Malin från Saltkråkan när jag såg repriserna som 6-7 år gammal grabb på 80-talet.
Jo tack, det pirrade till i lillpillen varje avsnitt när man såg Malin.
Många år senare var jag tillsammans med en tjej som var så sjukt likt Malin från Saltkråkan så att jag började kallade henne för just "Malin" eller för "Saltkråkan". Hon blev alltid skitsur och svartsjuk.

Enkelt, April O’neil för en 6-7 årig och Turtlesfantast.
https://images4.fanpop.com/image/photos/22700000/Kasumi-dead-...
Kasumi från Dead or Alive. Var väl specifikt tvåan och just denna bild man såg första gången i en speltidning från 98-99.
Ayane är ju bättre på alla sätt.
Nåväl, smaken är som baken.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]