Medlem

Skitkul, men Jesus Christ vad

stressiga vissa moment är, på gränsen för vad mitt stackars hjärta klarar!

Medlem
Skrivet av B3RRY:

Verkar vara en vild ride. Grattis Josef och Sverige!

Det är det. Jag har hittills blivit lika

överraskad som när jag spelade It Takes Two, och då var jag ändå beredd på nåt liknande. Tror jag sett flera små referenser till andra spel, och det är kul. Säkert hans egna favoriter

Medlem

Ett av de svåraste single player-spel som jag nånsin har spelat.

Medlem

Personligen tycker jag hazelight sätter en helt ny standard kring spelmekanik och spelgläjde.
Det är sanslöst hur de lyckas få till så många olika spelelement i level efter level och det känns aldrig dåligt gjort heller.
Allt för många spel klarar ju knappt av att hantera tre olika spelmekaniker

signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Personligen tycker jag hazelight sätter en helt ny standard kring spelmekanik och spelgläjde.
Det är sanslöst hur de lyckas få till så många olika spelelement i level efter level och det känns aldrig dåligt gjort heller.

Instämmer, de gör spel på en nivå som få studios klarar av att matcha.

Spelet känns lagom svårt för barnet, när det begav sig var It Takes Two på lagom svårighetsgrad.
Det finns en fin progression över tid mellan spelen som är mer än ytlig.

GOTY2025 kandidat.i

Medlem
Skrivet av SunShine:

Gött att det funkar utan patch också. Inte varje dag man ser sånt. Det är bra att det finns utvecklare som levererar. För många klåpare i branschen.

Medlem

Intressant att story och karatärna va på + sidan. För mig så va story och karaktärerna det sämsta med spelet. Brothers tales of two sons fortfarande hans bästa spel way out på stark andra plats.

Medlem
Skrivet av iGMAS:

Intressant att story och karatärna va på + sidan. För mig så va story och karaktärerna det sämsta med spelet. Brothers tales of two sons fortfarande hans bästa spel way out på stark andra plats.

Tänkte precis samma. Både storyn och karaktärerna är riktigt dåliga faktiskt, för att inte prata om deras ”banter” som dessutom är dåligt skrivet… Är ju ett underhållande spel om man pratar och skämtar med kompisen och bara fokuserar på action momenten dock, en svag 3/5.

Håller förövrigt också med att Brothers är det bäst skrivna spelet, vilket är roligt då det är det som inte innehåller dialog.

Medlem
Skrivet av gundemannen:

Tänkte precis samma. Både storyn och karaktärerna är riktigt dåliga faktiskt, för att inte prata om deras ”banter” som dessutom är dåligt skrivet… Är ju ett underhållande spel om man pratar och skämtar med kompisen och bara fokuserar på action momenten dock, en svag 3/5.

Håller förövrigt också med att Brothers är det bäst skrivna spelet, vilket är roligt då det är det som inte innehåller dialog.

Å det är ju det som gör spelet så jävla bra. Man får fantisera själv vad de tänker. Verkar mer som Split Fiction spel vad ett protest spel mot distributörer och kanske AIMLM.

123
Skriv svar