Assassin's Creed Shadows kampanj är 30–40 timmar lång
Origins är ett av de få Assassins-spel jag faktiskt gillade och spelade mycket. Testat både Odyssey och Valhalla men det klickade aldrig riktigt så håller tummarna Shadows är mer likt Origins.
AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch
Låter bra, kommer nog fokusera på kampanjen och sedan om det är kul rensa upp sidosysslor.
Mirage kändes bra i längd, minns nu inte vad jag klockade in på där men betydligt kortare än valhalla iaf
Jag gillade också Mirage längd, däremot så kändes spelet verkligen som en soft-reboot? Jag vet att spelet ska ha en plats i serien, men det kändes verkligen som något helt eget.
"Writer and Fighter"
Origins är ett av de få Assassins-spel jag faktiskt gillade och spelade mycket. Testat både Odyssey och Valhalla men det klickade aldrig riktigt så håller tummarna Shadows är mer likt Origins.
Detta är studion som gjorde Odyssey så tror nog tyvärr för din del att det blir mer likt det.. men mycket är väl nytt med tror jag.
Låter för lite! AC Valhalla var lagom för mig, 120 timmar för Platinum.
har sjukt nog 400 Tim ,platium kanske inte tog så lång tid men gör man allt plus alla dlc tog det lång tid
Najs. Gillar de de sista Assassin's Creed spelen Origins, Odyssey och Valhalla väldig mycket. Odyssey har jag flera 100 timmar på och Valhalla de samma. Det är så kul att bara leta och upptäcka hemligheter osv i Creed spelen. Shadows ser jag fram emot sedan man hörde ryckten för flera år sedan att det skulle utspela sig i Japan för fösta gången. Jag räkna med att det skulle bli minst 40-50 timmars kampanj på Shadows. Så 20 mars sitter jag med kontrollen i handen i alla fall.