GTA V Enhanced släppt till pc – spelarna skeptiska
Måste ju vara världsrekord snart..
Skyrim eller GTA V kommer att ta världsrekordet.
Viam inveniam aut faciam
Måste ju vara världsrekord snart..
Ja, hur många versioner finns det egentligen? Spelvärldens motsvarighet till Blade Runner.
De har väl hittat sin grej. När de släppt sexan så kan de mjölka det i 15 år, kanske göra ett Red Dead emellan.
"Båda versionerna ingår när du köper spelet. Äger du det redan är det gratis att uppdatera."
Hade det INTE vart gratis så hade det ju vart otroligt skrattretande.
Menar.. hur många gånger kan man egentigen släppa ett och samma spel om och om igen?
Är väl mest Sony som jobbar med den typen av mjölkning idag.
Är väl mest Sony som jobbar med den typen av mjölkning idag.
Ouf, handskarna är kastade av kebbe, hur ska sonys fanboys svara? Och kommer vi ha några vuxna gamers som tycker alla är lika bra? Men framförallt hur kommer xbox fanboys hantera tydliga påhopp om bristen av exklusiva spel?
Allt detta efter pausen.
Ouf, handskarna är kastade av kebbe, hur ska sonys fanboys svara? Och kommer vi ha några vuxna gamers som tycker alla är lika bra? Men framförallt hur kommer xbox fanboys hantera tydliga påhopp om bristen av exklusiva spel?
Allt detta efter pausen.
Orka bry sig
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: Corsair Vengeance RGB 64GB 6400mhz
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2, Sonos Sub Mini.
VR: Meta Quest Pro
Att ta bort textchatt är den läskigaste i mitt tycke.
De försöker göra spelen kompatibla med crossplay iallafall.
Har quittat allt förutom traditionel gaming iaf så för mig kvittar det.
Utani gran hur exori när alla mods kommer för censur åt regeringen. Fuck regeringen isf. Hur kan de censurera?! Otäckt
"Båda versionerna ingår när du köper spelet. Äger du det redan är det gratis att uppdatera."
Menar.. hur många kommer kan man egentigen släppa ett och samma spel om och om igen?
Det roligaste är att de hade kunnat ta betalt för en RDR2 enhanced till konsolerna, så man fick 60 fps. Och de hade säkert tjänat miljoner.
Menar.. hur många gånger kan man egentigen släppa ett och samma spel om och om igen?
Så många gånger som tillräckligt många vill betala för en uppsnofsad version. Det är väl därför GTA VI dröjt så länge, de tjänar ju massor på både GTA V-försäljning och GTA Online. Det såldes ca 50 000 exemplar om dagen de första tio åren. Ogreppbart mycket! Man fattar att de inte stressar med nästa spel då.
Så många gånger som tillräckligt många vill betala för en uppsnofsad version. Det är väl därför GTA VI dröjt så länge, de tjänar ju massor på både GTA V-försäljning och GTA Online. Det såldes ca 50 000 exemplar om dagen de första tio åren. Ogreppbart mycket! Man fattar att de inte stressar med nästa spel då.
Undrar många Ferraris och Hummers de köpt.
Frågan är hur många som blivit bannade och skapat nya konton och köpt spelet på nytt ;D
Men antar att R* har så de kan blockera IP osv mot de som ej kan värja sig mot sådant.
Halo kompis!
Ja jösses<Uppladdad bildlänk>
Det är väl mer som att Rockstar sätter hinken under ett vattenfall som aldrig slutar rinna. Möjligen att de rensar bort lite grejer uppströms för att det ska rinna lättare. Den här uppdateringen är ju gratis.
Frågan är hur många som blivit bannade och skapat nya konton och köpt spelet på nytt ;D
Men antar att R* har så de kan blockera IP osv mot de som ej kan värja sig mot sådant.
Ett sålt spel är ett sålt spel, tänker jag att de tänker.
Själv tycker jag spelet flyter bättre. Bara spelat 30 minuter. Men upplever spelet flyter på bättre än innan.
Och grafiken?
Och grafiken?
Jag själv ser inget som wow känsla över. Lite rtx. Mindre inhoppande av npc som blir när man rör sig snabbt. Men jag ska spela om spelet igen tänkte jag.