Robocop: Rogue City utökas med en fristående expansion
Älskade Rogue City så detta är ett givet köp
Det var riktigt bra! Klockren Robocop-känsla och jag älskade miljöerna!
Kul! Blir trevligt att klampa runt lite igen.
Försökte verkligen med grundspelet men blev fort så otroligt mätt på det dåligt implementerade level/skill-systemet, att uppgradera pistolen och mellanakterna där man gick omkring och utsattes för genomkorkad dialog och tvingades klicka på varenda bil i stan för att förstå om den var felparkerad.
Så jävla bra var fan inte Robocop men blir köp i alla fall för så jävla dåligt var det inte heller. Men skulle faktiskt hellre vilja att de la lite resurser på en uppföljare till deras Terminator spel istället. Där snackar vi bra lir 👊
Hade gärna sett ett Terminator spel där vi får spela som Terminatorn. Det hade suttit fint.
AMD Ryzen 5 7600X
Powercolor Radeon RX 7800 XT
34GB Corsair Vengeance DDR5 5200MHZ CL40
Thermalright Peerless Assassin 120 SE
Kingston KC3000 1Tb
Hade gärna sett ett Terminator spel där vi får spela som Terminatorn. Det hade suttit fint.
Hade ju gått och göra något som liknar konceptet i Alien Vs Predator där man får spela båda sidorna.
"Writer and Fighter"
Ja dom har ju mekaniken redan klar ifrån Robocop så skulle ju inte vara helt omöjligt! Och visst hade fan suttit fint att spela som Arnold i sina bästa dagar
Kanske ska ge mig på Rogue City eftersom det verkar så uppskattat. Jag gillar ju både RoboCop och FPS i grunden.
Noterar för övrigt att i Xbox Store så är grundspelet nedsatt med 67% till 198 kr. Men RoboCop: Rogue City - Alex Murphy Edition är nedsatt med 80% till 140 kr.
Ologiskt, men det är ju bara att tacka och ta emot.
Så jävla bra var fan inte Robocop men blir köp i alla fall för så jävla dåligt var det inte heller. Men skulle faktiskt hellre vilja att de la lite resurser på en uppföljare till deras Terminator spel istället. Där snackar vi bra lir 👊
Håller med, ett helt nytt Terminator med grafiken från Robocop. 🥰
Köpte precis Robocop Rogue City på PS Store rea för 97:- till PS5 och har rätt kul faktiskt 80-tals vibbarna och mina egna minnen av när jag såg första Robocopfilmen gör det till ett rätt skönt spel att bara gå runt och skjuta baddies i medans deras kulor studsar av bröstplåten XD
3/5 Roboskallar ger jag det so far.
Ja, hade varit skitcoolt. Jag har funderat länge på den iden, mera som T1 där man jobbar mera för att hitta personen, lite mindre action, mera detektiv.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Ja, hade varit skitcoolt. Jag har funderat länge på den iden, mera som T1 där man jobbar mera för att hitta personen, lite mindre action, mera detektiv.
Ja det hade varit asballt åka runt i L.A. och bara scanna (tänker på scenen där arnold åker runt i polisbilen och letar )
AMD Ryzen 5 7600X
Kingston KC3000 1Tb
Ja det hade varit asballt åka runt i L.A. och bara scanna (tänker på scenen där arnold åker runt i polisbilen och letar )
Ett av de allra första Terminatorspelen var så. Man åkte runt som Terminator i LA i en öppen värld och letade Sara. Man kunde bland annat köpa vapen i affärer och köra bil.
"Writer and Fighter"
Ett av de allra första Terminatorspelen var så. Man åkte runt som Terminator i LA i en öppen värld och letade Sara. Man kunde bland annat köpa vapen i affärer och köra bil.
Jag jobbar ju lite på sidan med spel där man kan leka lite detektiv, med mindre justering så blir det ett terminator1-spel.

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Vad heter spelet? Har letat hur länge som helst men inte hittat nått
AMD Ryzen 5 7600X
Kingston KC3000 1Tb
Vad heter spelet? Har letat hur länge som helst men inte hittat nått
The Terminator, var till och med Bethesda som utvecklade det. Men vi pratar om ett spel som kom ut 1991.
"Writer and Fighter"
The Terminator, var till och med Bethesda som utvecklade det. Men vi pratar om ett spel som kom ut 1991.
Okej, tackar!
AMD Ryzen 5 7600X
Kingston KC3000 1Tb