The Sinking City 2 uppvisat och mosar sitt blygsamma Kickstarter-mål
Gav upp på fösta spelet. Tyckte det var riktigt dåligt. Tråkig "open world" med väldigt dålig combat.
Jo, var rätt hypad inför första spelet och förhandsbokade, men tröttnade på det ganska så snabbt. Kul för dom att det går så bra med kickstartern, men själv känns det lite förvånande att det gör det.
Nice.
Första spelet hade sina höjdpunkter, även fast det var strikt mediokert.
Gav upp på fösta spelet. Tyckte det var riktigt dåligt. Tråkig "open world" med väldigt dålig combat.
Ja jo. Det hade en del intressanta cases och karaktärer, men den öppna staden var verkligen inget vidare, inte striderna heller.
Jag har försökt komma in i det första spelet två gånger, men har inte riktigt lyckats. Jag vill gilla det men... Hoppas på mer skräck och bättre gameplay i uppföljaren.
Jag har försökt komma in i det första spelet två gånger, men har inte riktigt lyckats. Jag vill gilla det men... Hoppas på mer skräck och bättre gameplay i uppföljaren.
Kände samma sak, men är lite sugen på att testa spela igenom det en gång för alla på steam deck. Tror det var på rea nu
1# FZ Troll
Jag har svårt att logiskt motivera varför det första spelet ligger mig så varmt om hjärtat. Håller till mångt och mycket med om betyget 2/5 som det fick på FZ, men det är något med stämningen och det släpigt suggestiva upplägget som gjort att det stannat kvar hos mig. Ser mycket fram emot uppföljaren!