The Sinking City 2 uppvisat och mosar sitt blygsamma Kickstarter-mål

Robot
The Sinking City 2 uppvisat och mosar sitt blygsamma Kickstarter-mål
Medlem

Vad kul då jag gillade ettan skarpt och jag älskar H.P. Lovecraft. Kan inte vänta 🙂

Medlem

Gav upp på fösta spelet. Tyckte det var riktigt dåligt. Tråkig "open world" med väldigt dålig combat.

signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Gav upp på fösta spelet. Tyckte det var riktigt dåligt. Tråkig "open world" med väldigt dålig combat.

Jo, var rätt hypad inför första spelet och förhandsbokade, men tröttnade på det ganska så snabbt. Kul för dom att det går så bra med kickstartern, men själv känns det lite förvånande att det gör det.

Medlem

Inte hört talas om detta innan, är det värt o plocka upp första spelet tro...?
Ser ut lite som Resident Evil/Silent Hill

Medlem

Nice.
Första spelet hade sina höjdpunkter, även fast det var strikt mediokert.

Skrivet av Earthscum:

Ja jo. Det hade en del intressanta cases och karaktärer, men den öppna staden var verkligen inget vidare, inte striderna heller.

It's not a lake, it's an ocean

Jag har försökt komma in i det första spelet två gånger, men har inte riktigt lyckats. Jag vill gilla det men... Hoppas på mer skräck och bättre gameplay i uppföljaren.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Jag har försökt komma in i det första spelet två gånger, men har inte riktigt lyckats. Jag vill gilla det men... Hoppas på mer skräck och bättre gameplay i uppföljaren.

Kände samma sak, men är lite sugen på att testa spela igenom det en gång för alla på steam deck. Tror det var på rea nu

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Jag har svårt att logiskt motivera varför det första spelet ligger mig så varmt om hjärtat. Håller till mångt och mycket med om betyget 2/5 som det fick på FZ, men det är något med stämningen och det släpigt suggestiva upplägget som gjort att det stannat kvar hos mig. Ser mycket fram emot uppföljaren!

1
Skriv svar