Intergalactic handlar om tro och religion
Det har jag ingen aning om.
Men däremot vet jag att vara troende är något många borde ta till sig i dagens samhälle, världen hade varit så mycket finare.
Inte nödvändigtvis tyvärr. Finns alldeles för många som använder sin religion som anledning för att trycka ner andra. Och jag syftar in på någon specifik religion. Men tänker framför allt på islam och kristendom.
PSN: OAKTHYR
*förutom en 8GB day one patch.
Då har dom väl jobbat på det tills det är klart? Tänker att det inte spelar så stor roll om ett spel är trasigt en vecka innan release så länge det funkar för konsumenten vid release?
PSN: OAKTHYR
Då har dom väl jobbat på det tills det är klart? Tänker att det inte spelar så stor roll om ett spel är trasigt en vecka innan release så länge det funkar för konsumenten vid release?
Ja, 2 år längre än Jedi Survivor. Så borde fler göra. Nintendo gör också så.
Det tycker jag är bra.
Det har jag ingen aning om.
Men däremot vet jag att vara troende är något många borde ta till sig i dagens samhälle, världen hade varit så mycket finare.
Fast för att vara troende så måste man isf. tro på hela bibelen.. Allt fanskap också. Jag menar att religion kan vara nåt fint, men som människor är i dag så blir det mest kakafoni..
Om detta var ironi så beklagar jag att det flög över huvudet mitt.. Jag är oavsett klar som, ett överkokt ägg för nästa ND släpp
Apropå tro och religion, en liten kul historia om Jack Daniel's.
Jack Daniels görs i Lynchburg, Tennessee, av Jack Daniel Distillery. Jasper Newton Daniel, allmänt kallad Jack, föddes någon gång mellan 1845-1850. Han var yngst bland tio barn och lärde sig destillera hos Dan Call och Nathan "Nearest" Green. Call var präst, men också en "moonshiner", alltså en lönnbrännare.
*förutom en 8GB day one patch.
Day one patch borde dock räknas att hinna klart till släppet. Finns alltid smågrejer att fixa och tweaka med så klart man jobbar vidare efter spelet trycks på skiva x antal veckor/månader innan släppdatum.
Jag tycker då det är skillnad mot många andra spel som i princip görs färdigt året/åren efter release som CP2077 och STALKER 2. STALKER 2 hade ju förstås speciella omständigheter med utvecklingen men det ändrar inte faktumet att det är ett faktiskt ofärdigt och opolerat spel.
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
Inte nödvändigtvis tyvärr. Finns alldeles för många som använder sin religion som anledning för att trycka ner andra. Och jag syftar in på någon specifik religion. Men tänker framför allt på islam och kristendom.
Så är det. Men det är inte religionen eller tron i sig själva, det är mänkiskorna som utövar den som missförstått hela grejen.
Fast för att vara troende så måste man isf. tro på hela bibelen.. Allt fanskap också. Jag menar att religion kan vara nåt fint, men som människor är i dag så blir det mest kakafoni..
Om detta var ironi så beklagar jag att det flög över huvudet mitt.. Jag är oavsett klar som, ett överkokt ägg för nästa ND släpp
Haha det var ingen ironi och jag är också taggad som in i för spelet.
Men kort och gott jag är inte här för att predika men man behöver inte tro på hela biblen och det räcker gott och väl att kunna de 10 budorden och leva efter dom oavsett om du tror eller inte så är det ju ganska vettiga saker att sträva efter.
Bli en så bra person som möjligt för dig själv och för din granne.
What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?
Har inget att säga om spelet förutom "i pledge the fifth amendment". Sen den enda kvinnan i rymden som har rätt att ha snaggad skalle är Ripley aka Sigourney Weaver i från alien filmerna.
Märkligt resonemang.
Märkligt resonemang.
Vilket utav dem? Ripley eller min i pledge the fifth. Om vi tar Ripley resonemanget så inget konstigt alls. Kollar man på npc:n i trailern så ser hon ut som en ynling från Skärholmen, Alby som vill spela gangster och har attityd. Det är mitt första intryck i från trailern i alla fall. Sen får jag vibbar att någon utav devs:en gillar Ripley och försökt ge samma karisma...men något gått tokigt och vi fick istället det du ser i trailern.
Min i pledge the fifth resonemang är inget annat än att jag väntar med kommentar tills vi får mer utav riktig gameplay mm angående själva spelet. Men med tanke på att Naughty Dog stängt av kommentar fältet till sin egen trailer säger mycket redan vart detta är på väg. hoppas verkligen jag har fel men träffat rätt på 8 spel på raken som jag förutspådde kommer floppa och tyvärr tror jag detta kommer bli nr 9.
Vilket utav dem? Ripley aller min i pledge the fifth. Om vi tar Ripley resonemanget så inget konstigt alls. Kollar man på npc:n i trailern så ser hon ut som en ynling från Skärholmen, Alby som vill spela gangster och har attityd. Det är mitt första intryck i från trailern i alla fall. Sen får jag vibbar att någon utav devs:en gillar Ripley och försökt ge samma karisma...men något gått tokigt och vi fick istället det du ser i trailern.
Min i pledge the fifth resonemang är inget annat än att jag väntar med kommentar tills vi får mer utav riktig gameplay mm angående själva spelet. Men med tanke på att Naughty Dog stängt av kommentar fältet till sin egen trailer säger mycket redan vart detta är på väg. hoppas verkligen jag har fel men träffat rätt på 8 spel på raken som jag förutspådde kommer floppa och tyvärr tror jag detta kommer bli nr 9.
Tycker snarare bara att det tyder på att tjejer som sticker ut från normen plötsligt blir så hatade att man måste stänga av kommentarsfält för att män på Internet inte kan bete sig.
Min i pledge the fifth resonemang är inget annat än att jag väntar med kommentar tills vi får mer utav riktig gameplay mm angående själva spelet.
Varför skriver man ”pledge the fifth” och inte det du skrev ovan?
hoppas verkligen jag har fel men träffat rätt på 8 spel på raken som jag förutspådde kommer floppa och tyvärr tror jag detta kommer bli nr 9.
Vilka 8 spel är det? Har du tjuvstartat ”high score”?
Tycker snarare bara att det tyder på att tjejer som sticker ut från normen plötsligt blir så hatade att man måste stänga av kommentarsfält för att män på Internet inte kan bete sig.
Det du säger går ej ihop? Så i din mening hatar jag npc:n i spelet för att hon sticker ut från normen och män på nätet i allmenhet hatar henne? Konstigt för jag har inga problem med Ripley karaktären som sticker ut från mängden utav tjejer med större bollar mellan benen än själva marin soldaterna i filmen och även älskad utav män för just det hon är i filmerna. Nä du har inget emot tjejer med rakat huvud, sen om de passar i rakat är en hel annan femma, jag själv med rakad huvud ser ut som en övervuxen bebis som Batista skapat tillsammans med Vin Diesel dna, med andra ord för djävlig. Så ja för min egen del så ser npc:n ful ut i spelet för hon passar ej i rakat. Med det sagt så är hon en vacker kvinna. Jag personligen skulle velat se henne så här i spelet https://ew.com/tv/2017/02/13/100-exclusive-first-look-season-...
Varför skriver man ”pledge the fifth” och inte det du skrev ovan?
Varför inte
Vilka 8 spel är det? Har du tjuvstartat ”high score”?
Japp going for 10p på high score listan. Återkommer när jag nått den så du får hålla dig NordhNet