Jag har skrivit en bok (tv-spels relaterad)

Medlem
Skrivet av Vaddeman:

Åh va taggad jag blev på den här boken! Har den som bevakning så jag kan beställa hem den så fort som möjligt! <3

Skrivet av Stormurveln:

Den ska så klart köpas.

Mvh Cristofer

❤️

Medlem

Låter som en härlig minnesvärd resa denna bok, denna kommer definitivt upplevas!
Jag får förhoppningar att boken blir min vuxen version av "hit och dit men ganska långt bort" av Johan Althoff som jag läste som liten. En underhållande, söt och smått skev barnbok som blev en del av mig. Böcker är verkligen fantastiska.

Grattis till släppet och lycka till!

Medlem

Sjukt grymt ju!

Verkar som att min "att läsa" lista blev ännu längre!

signatur

Cause i need to watch things die

Medlem
Skrivet av Sarkofag:

Låter som en härlig minnesvärd resa denna bok, denna kommer definitivt upplevas!
Jag får förhoppningar att boken blir min vuxen version av "hit och dit men ganska långt bort" av Johan Althoff som jag läste som liten. En underhållande, söt och smått skev barnbok som blev en del av mig. Böcker är verkligen fantastiska.

Grattis till släppet och lycka till!

Den är.... den är kanske inte så söt... men tack:)

Medlem
Skrivet av Kolsvart:

Sjukt grymt ju!

Verkar som att min "att läsa" lista blev ännu längre!

Den är ganska kort

Medlem
Skrivet av Bookman:

Den är.... den är kanske inte så söt... men tack:)

Nej det behöver den inte vara, tvärtom helst! Det var enbart en beskrivning av barnboken och långt ifrån ett krav.
Det jag menade var att din bok ger feeling av att ge ett motsvarande intryck i vuxenlivet likt vad barnboken gav mig som liten. Det var helt enkelt dit mina tankar sprang efter att ha läst om din bok. Men vi får se, oavsett är jag övertygad om att det inte är en bortkastad spendering av tid eller pengar
Allt gott!

Medlem

Kul! Detta blir den andra boken jag köpt av en författare som publicerat informationen vis FZ-forumet! Den förra var: https://www.adlibris.com/se/bok/gaius-marius-roms-tredje-grun...

Medlem

Det är verkligen en fantastisk bok! Väl värd att kika på! Också relativt snabbläst för de som tycker att det är jobbigt med tjocka böcker och långa serier. Rekommenderas. 5/5 😊

Medlem
Skrivet av Coffeeandrain:

Det är verkligen en fantastisk bok! Väl värd att kika på! Också relativt snabbläst för de som tycker att det är jobbigt med tjocka böcker och långa serier. Rekommenderas. 5/5 😊

❤️

12
Skriv svar