Medlem
Duschtvål

Trött på head & axlar doften. Vill ha någon mer manlig doft utan att det kostar 100 spänn. Förslag?
För övrigt helt sjukt att folk köper duschtvål för 300 spänn. Vinstmarginalen måste vara absurd

Det kan väl inte vara för svårt att hitta någon som luktar tallbarr, stål och terpentin?

signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Jag körde duschtvål förut, men ändrade till ordentligt schampoo och investerade i en bra parfym istället.

Bättre hår OCH bättre doft. Och inte dyrare i längden.

Medlem
Skrivet av bluebird:

Jag körde duschtvål förut, men ändrade till ordentligt schampoo och investerade i en bra parfym istället.

Bättre hår OCH bättre doft. Och inte dyrare i längden.

Det är ju ett alternativ faktiskt

Medlem

Är väl bara köra doftfri tvål o sedan köra vilken billig/dyr/väldoftande parfym man tycker passar.

Själv gillar jag Head & shoulders då det motverkar mjäll...

KoP
Medlem

Dessa e ganska nice (45 kr):

Annars Barnängens duschtvål (35 kr) med doft av cederträ.

Medlem
Skrivet av PressToWin51:

Trött på head & axlar doften. Vill ha någon mer manlig doft utan att det kostar 100 spänn. Förslag?
För övrigt helt sjukt att folk köper duschtvål för 300 spänn. Vinstmarginalen måste vara absurd

Om din duschtvål kostar 300 spänn undrar jag vad dina tacos kostar!?

Skippa tvål helt kanske, vad är manligare än svett och avgaser?

signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Många saker jag är snål med men en bra duschtvål är värt pengarna. Så jag kör med Dr. Bronner Peppermint-tvål som vanligtvis landar in för lite över 200 för en halvliter. Gött med något att läsa nära toan också.

Annars när det gäller budget-tvålar så köper jag ofta in Barnängen också.

Medlem

Jag undrar om den där Dr. Bronner verkligen är en doktor...

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Barnängen Man Isvak kör jag för tillfället. 20-30kr per flaska. Sen Barnängen Man Frisk mjällschampo till håret. Ungefär samma pris.

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Family Fresh alla dagar i veckan

Medlem
Skrivet av KoP:

https://media.apotea.se/product-images/L/men-expert-shower-ge...

Loreal for Men finns regelbundet för 65 kr / Liter på Amazon.
Bulkköper alltid sånt, lönar sig väldigt om man orkar "lukta samma".

Medlem

jag kör med aleppotvål. riktig tvål. idag känns de flesta tvålar bara som parfymerad smörja. när man tvättat sig i röven luktar handen fortfarande röv med lite parfym. Men med aleppo tvål luktar den bara ... aleppo?

Medlem

Funkar finfint, tröttnade även jag på head & shoulders och nu när jag rakar huvudet behövs inget schampo längre. Både smörjer och rengör på samma gång. Dryg hundring för 400ml, refillen något billigare.

signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av KoP:

https://media.apotea.se/product-images/L/men-expert-shower-ge...

Den du har på bild är min favorit,god doft.

1
Skriv svar