Konnichiwa, spelhelg – vad spelar du?
Kör vidare i Tintin Reporter - Cigars of the Pharaoh och avser testa Atomfall.
Hur är Tintin spelet? Min sambo har vart lite sugen, men verkar haft lite strul när det kom.
Ingen annan som spelar The first beserker: Khazan?
Är riktigt j*vla bra. En mix av Nioh 2, Sekiro och Dark Souls med anime artstyle. Combaten är otroligt tillfredsställande och grymma bossfighter. Ligger på drygt 90% steam rating just nu.
Gillar man Nioh och Sekiro känns det här som ett måste 🤩
Ingen annan som spelar The first beserker: Khazan?
Är riktigt j*vla bra. En mix av Nioh 2, Sekiro och Dark Souls med anime artstyle. Combaten är otroligt tillfredsställande och grymma bossfighter. Ligger på drygt 90% steam rating just nu.
Gillar man Nioh och Sekiro känns det här som ett måste 🤩
Jo! Haft ögonen på det ett längre tag så köpte det i torsdags och redan lyckats plöja 10 timmar. Har liiiite problem med stuttering ibland vilket kan vara jäkligt irriterande för ett spel med så tajta timings, men förutom det så känns det riktigt bra. Har längtat efter ett spel som nailar "parry-god" känslan från Sekiro, det är sånt jävla sjukt flow när man sätter alla sina deflect, parry och counter attacks, älskar det
Jag fick AC Shadows som present, lirar det trots mina initiala reservationer, men måste säga att jag gilla spelet. Den må vara den sämsta AC enligt Wakaah, men själv har jag inte lirat mera än Valhalla länge sen (och AC 1 vääääldigt länge sen).
Jag ser det som ett Samurai/Ninja spel i ett väldigt bra gjort miljö helt enkelt och tänker inte så mycket på AC som sådant.
Är 10h inne i spelet! Kommer jag att spela klart? Vi får se. Men än så länge, tumme upp!
Pågående spel som NMS, Kingdome Come D 1 (2 är inte än på tapeten) och Wanderstop får vänta ett tag.
Hur är Tintin spelet? Min sambo har vart lite sugen, men verkar haft lite strul när det kom.
Är inte klar än, men det är en uppenbar AA-produktion så det första rådet är att inte gå in med Indiana Jones-förväntningar. Detta är något annat, betydligt simplare på alla sätt och vis. Men visst har det en viss charm, och gillar man Tintin finns det en del att gilla här. De verkar ha åtgärdat de flesta problemen som spelet led av vid lansering. Jag har stött på några småbuggar som är irriterande men inte spelförstörande. För under 300 kr skulle jag nog kunna rekommendera det.
Har återupptäckt Star Wars Outlaws!
Gjorde du som jag, aktiverade Ubisoft+ inför Shadows och upptäckte att Outlaws faktiskt är ett riktigt bra spel? 😄
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
Gjorde du som jag, aktiverade Ubisoft+ inför Shadows och upptäckte att Outlaws faktiskt är ett riktigt bra spel? 😄
Nästan. Spelar på PS5, men har haft det kvar utan att ta bort det. Så ”råkade” jag hoppa in igen, och har fastnat lite.
Nästan. Spelar på PS5, men har haft det kvar utan att ta bort det. Så ”råkade” jag hoppa in igen, och har fastnat lite.
Ja, samma här. Tyckte inte alls om det på release, men nu känns det helt rätt.
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
Ja, samma här. Tyckte inte alls om det på release, men nu känns det helt rätt.
Håller med. Inte utmanande eller särskilt svårt, men chill att lira på min portal. Gillar settingen och utforskandet.