Eidos-Montreal vill väldigt gärna göra ett till Deus Ex-spel
Deus Ex är ett av mina greatest of all time både spel och serier.
Mankind divided fick en massa bad press eftersom man kört in mikrotransaktioner i ett SP spel. Att man i princip kunde köpa poäng att låsa upp förmågor från början som annars skulle komma senare genom att spela spelet. Det var dock påtvingat utvecklarna av publishern.
Har collectors editions av bode Human revolution och Mankind divided.
Första spelet är fantastiskt, ett av dom bästa som gjorts. Gillade Human Revolution en hel del också. Invisible War och Mankind Divided var dock besvikelser.
Främsta problemet med Mankind Divided är att det inte var ett dugg minnesvärt, har spelat igenom det 2-3 gånger men kommer ändå inte ihåg vad det handlar om eller några specifika karaktärer.
Tycker det är konstigt att ingen har gjort remakes av något spel ännu. Första spelet är bland de bästa jag har spelat. Hoppas definitivt på mer.
Inga fler remakes tack. De får gärna göra en fortsättning på sista spelet dock.
Både Human Revolution och Mankind Divided är fantastiska och framför allt Mankind Divided borde ha fått mycket mera uppmärksamhet och hamnat på topplistor. Självklart vill jag ha mer! Jag har spelat igenom båda spelen flera gånger.
Deus Ex: Mankind Divided, tyckte jag var riktigt bra också. Flera gryma och snygga cyberpunk miljöer. Får hålla tummarna på att projektet kommer i rullning med ett nytt Deus Ex. Det är vi värda
Inga fler remakes tack. De får gärna göra en fortsättning på sista spelet dock.
De får gärna göra båda. Jag köper
Älskar Deus Ex serien så självklart vill jag se en till del i serien! Den får mer än gärna ta vid där "Mankind Divided" slutade, eller ett par år efter händelserna.
Om de skulle lägga upp det på Kickstarter skulle jag fetbacka det från dag ett!
En remaster/remake av första vore också fantastiskt, och då gärna av Nightdive Studios som är grymma på det.
Lyssnar f.ö. på soundtracket till "Human Revolution" när jag skriver detta, underbart soundtrack. Mycket bättre och mycket mer futuristiskt än vad Cyberpunk 2077's soundtrack någonsin var (även om det finns bra låtar där också. Refuseds låt var bara skräp dock).