Pacific Drive får det nya spelläget Expeditions

Robot
Pacific Drive får det nya spelläget Expeditions

Och äntligen möjligheten att spara och avsluta mitt i rundor.

#Ironwood-studios, #Pacific-drive

Medlem

Bra med sparmöjligheten. Blir nog köp. Ibland behöver jag avsluta snabbt och då är alternativet att låta spelen stå på i typ en timme i onödan eller förlora progress.

Medlem

Varit intresserad av det här ett tag men har fått för mig att det är väldigt oförlåtande och har en hög tröskel. Kanske blir lite mer lättillgänligt efter uppdateringen.

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Bra med sparmöjligheten. Blir nog köp. Ibland behöver jag avsluta snabbt och då är alternativet att låta spelen stå på i typ en timme i onödan eller förlora progress.

En steamdeck skulle lösa det problemet för dig. Bara klicka på knappen så sover den till du kör igång igen.

signatur

osv.

Medlem
Skrivet av Minnels:

En steamdeck skulle lösa det problemet för dig. Bara klicka på knappen så sover den till du kör igång igen.

Ja, jag har en SD faktiskt hehe. Dock tänkte jag prova detta spel i VR då det tydligen funkar bra med det.

Medlem

Har bara kört några banor in. Men som med 100+ andra spel så borde jag spela det mera!

Medlem
Skrivet av psp123:

Varit intresserad av det här ett tag men har fått för mig att det är väldigt oförlåtande och har en hög tröskel. Kanske blir lite mer lättillgänligt efter uppdateringen.

Det har varit lättillgängligt hela tiden. Du kan utforma spelet i princip som du vill. Stänga av stressen med kollapsande världar. Belysning som inte tar el. Har för mig att du till och med kan vara odödlig.

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Släpp skräpet på Mac eller Xbox, tack. Jag vill också njuta.

Medlem

Så lägligt! Spelet ingick nämligen i mars månads Humble Choice. Det ska bli intressant att se hur jag upplever spelet nu kontra gratisperioden i samband releasen.

Medlem
Skrivet av psp123:

Har lirat måååånga timmar med spelet och tycke inte det har en "hög tröskel" eller är så speciellt oförlåtande (hög tröskel och oförlåtande för mig är spel som t ex. Dark Souls, Bloodborne, Elden Ring). Det är först när du kommit en bit in i spelet det blir knepigt och man kan förlora en del loot. Men det är inga större problem, bara att bege sig ut i världen igen och samla.

Tyckte det var riktigt mysigt att köra runt i deras påhittade värld, men hade gärna sett att man kunna utforska ännu mer (förhoppningsvis får vi en uppföljare där man kan det), och mer sidouppdrag så man får mer att göra.

1
Skriv svar