Om du bara fick spela ett enda spel resten av livet
IV är peak classic Civ så det borde du absolut ta och testa! Brukar vara riktigt billigt på rea då och då.
Det ligger där i biblioteket så jag är redo. Ska vi köra uppföljning här i tråden vart tionde år och höra om det är någon som har tröttnat?
Gör inte så här mot mig!? Omöjligt att välja. Särskilt när man som jag mestadels gillar spel med början och slut.
Men okej, kniven mot strupen får det bli... Xcom 2? Det är ju så föränderligt och svängigt i sin natur.
Frågeställningen är intressantare om du vänder på det. Om du dog imorgon, vilket skulle ditt sista spel bli och är du verkligen nöjd med det?
Viam inveniam aut faciam
Red Dead Redemption 2. Älskar att bara rida runt och roll spela ko-pojke.
Underbara naturupplevelser. Om man har det spelet så behöver man inte längre gå utanför dörren.
Underbara naturupplevelser. Om man har det spelet så behöver man inte längre gå utanför dörren.
Öppnar fönstren i vardagsrummet ibland så kan man känna vinden och lukter från saker från utanför lägenheten. Sjuk inlevelse! 10 av 10 verklighet.
PSN: OAKTHYR
Det ligger där i biblioteket så jag är redo. Ska vi köra uppföljning här i tråden vart tionde år och höra om det är någon som har tröttnat?
Haha, är jag inte bannad innan dess så -- absolut, vi hörs om 10 år
Frågeställningen är intressantare om du vänder på det. Om du dog imorgon, vilket skulle ditt sista spel bli och är du verkligen nöjd med det?
Jag spelade ett av de absolut mest frustrerande Kunio-kun-spelen till Famicom igår natt så, nej, om det blir mitt sista spel så vill jag nog ta ett extraliv och klara mig en dag till.