Skinka eller korv på pizzan?

Releasehästryttare
Skinka eller korv på pizzan?

Vad föredrar du, skinka eller pepperoni på din pizza?

Medlem

Fasen,nu blir man ju sugen och göra en hembakad pizza..Varför inte både skinka och pepperoni!

Releasehästryttare
Skrivet av bluejava:

Fasen,nu blir man ju sugen och göra en hembakad pizza..Varför inte både skinka och pepperoni!

Både och? det låter olagligt..

KoP
Medlem

Både och. Kör ofta med det när man gör hemmapizza.

Medlem

Gillar pepperoni men då vill jag inte så mycket annat på med skinka kan man fylla ut med annat gött också gifter sig lite lättare.

Istället för pepperoni kör jag gärna nduja gött med lite hetta på pizzan.

signatur

The Owls Are Not What They Seem

Medlem

Helst båda, men om jag måste välja: korv alla dagar i veckan!

signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Hellre en fin salami från en bra pizzeria.

Men då Tony's pepperoni pizza (från frysdisken) har vart så bra, till och med bättre än många pizzorior så har vi av bekvämlighet skippat pizzeria och värmt på hemma istället och toppar med ruccola och champinjoner.

Tänk att vi lanade och värmde superäckliga pan pizzor ovanpå CRT skärmarna. Nu går det att köpa en fryspizza som slår många pizzerior och det är sällan folk släpar med sig en bigtower och en CRT kärm för att spela med polarna över helgen. Är dock grymt retro att se billys panpizza i frysdisken och få en flashback till till -90 talets LAN.

Medlem

Båda två i samma är gudomligt gott.

signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X

ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem
Medlem

Gurka

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Brukar välja vesuvio med champinjon eller capricciosa beroende på pizzeria. Korv har jag nog aldrig testat bortsett från någon fryspizza eller om man gjort varma mackor hemma när man var 11.

Medlem

Banan eller musslor.

1
Skriv svar