GTA VI-trailern var "lika delar gameplay och mellansekvenser"
Scenerna med passagerarplanet över Vice City och när Jason kör förbi ett polisingripande ser ut som något direkt ur gameplay.
Yep ser ut lite som Dice brukar göra med Battlefield gameplay trailers.
HUD av, sen en blandning av gameplay ur förstapersonsvy och från en spectator kamera.
Yep ser ut lite som Dice brukar göra med Battlefield gameplay trailers.
HUD av, sen en blandning av gameplay ur förstapersonsvy och från en spectator kamera.
Ja och det har funnits filmisk kamera i GTA ett tag nu! Med B knappen när man kör har jag för mig.
Scenerna med passagerarplanet över Vice City och när Jason kör förbi ett polisingripande ser ut som något direkt ur gameplay.
Det kommer inte se ut sådär när du spelar och scenen är åtminstone moddad med kameravinkel och fimpad hud, men förmodligen mer än så, så knappast direkt aktivt gameplay. Resten är in-engine mellansekvenser som presenteras på det snyggaste sättet möjligt.
Det kommer inte se ut sådär när du spelar och scenen är åtminstone moddad med kameravinkel och fimpad hud, men förmodligen mer än så, så knappast direkt aktivt gameplay. Resten är in-engine mellansekvenser som presenteras på det snyggaste sättet möjligt.
Jag tyckte GTA V såg ut som den första trailern så jag känner mig lugn.
Känns mer och mer som att detta ligger rätt för att göra "en GTA V". Typ så här:
2026: release till current-gen
2027: remaster till next-gen
2028: pc-release
Men sannolikt släpps PS6/Nextbox typ 2028? Då kan det bli så här:
2026: release till current-gen
2027: pc-release
2028: remaster till next-gen
Men vem vet!
Låter både slugt och logiskt (jag hoppas det blir ditt 2:a scenario för att kunna få njuta av en PC-version så tidigt som möjligt) men är det det som folk tror just nu, att PS6-generationen släpps först 2028?
Memento Mori
Kommer att bli spännande och se hur det ser ut på PC när man får spela det. Om en 3-4 år sisådär..
Grafik vänjer man sig väldigt snabbt vid. Om 3-4 år upplevs det kanske inte lika snyggt längre.
Även om Last of us Part 2 ser bra ut fortfarande så känns det inte lika snyggt som första gången man såg det.
Den här realistiska ljussättningen har de lyckats fantastiskt bra med och nu verkar de vara först ut att få till det så bra. I framtiden lär nog de flesta AAA spel ha minst lika bra ljussättning.
Sedan om det är ps5 och filmat på ps5, den saken vet man ju aldrig....
Kanske är filmat på PS6 devkit...
Men man får nog skaffa sig ett rtx 6090 eller 7090 för att få hög framerate i GTA 6 i framtiden.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Det gjorde jag, jag spelar väldigt sällan single player lir och gör jag det så är det definitivt inte i en 3rd person gangster-sandlåda. Well, spel med mål som att bygga upp sin karaktär, farma loot, få högre rank osv där har du syfte, inget mål=inget kul.
Låter ju precis som ditt favoritspel, WoW som du har lirat i 20 år nu 😂🤷♂️
Tröttnade på den mediokra skiten efter 28 timmar.
Slagen, spellsen skall kännas när man utför dem.
Detta är verkligen veva i luften känsla a la Skyrim känsla i detta skitspel.
Vad har Wow med det här att göra alls? Jag gillar spel som har tydliga mål som tex endgame raiding i MMO's, competitive fps, rpg lir där du maxxar din karaktär osv. Vad jag tycker om WoW och vad du tycker om WoW eller ej har ju NOLL att göra med det här? Återigen, du bör nog söka hjälp.
Vad har Wow med det här att göra alls? Jag gillar spel som har tydliga mål som tex endgame raiding i MMO's, competitive fps, rpg lir där du maxxar din karaktär osv. Vad jag tycker om WoW och vad du tycker om WoW eller ej har ju NOLL att göra med det här? Återigen, du bör nog söka hjälp.
Kämpa på alltså med din läsförståelse grabben
Kämpa på alltså med din läsförståelse grabben
Förklara för mig (på ett sätt som vi vanliga människor förstår) hur din post är det minsta relevant för det jag sa?
Förklara för mig (på ett sätt som vi vanliga människor förstår) hur din post är det minsta relevant för det jag sa?
Återigen kämpar du och visar din toxcitiska sida. Är det så "normala" människor beter sig menar du?
Kämpa kämpa nu (trollet) 😘
Att det är så svårt för dig att förstå.
Du själv skrev:
Well, spel med mål som att bygga upp sin karaktär, farma loot, få högre rank osv där har du syfte, inget mål=inget kul.
Och då hävdar jag att WoW är precis ett sådant spel och upplägg som du inte gillar.
Dvs du säger mot dig själv, återigen!
Var detta verkligen så svårt för dig att koppla?
Inte undra på att du beter dig och skriver till folk (som är onormala) på ett drygt sätt hela tiden när du ständigt säger emot dig själv 😂🤷♂️
Du själv skrev:
Och då hävdar jag att WoW är precis ett sådant spel och upplägg som du inte gillar.
Inte undra på att du beter dig och skriver till folk (som är onormala) på ett drygt sätt hela tiden när du ständigt säger emot dig själv 😂🤷♂️
"Well, spel med mål som att bygga upp sin karaktär, farma loot, få högre rank osv där har du syfte," det här var ju ett svar till en annan person. Det är just såna spel jag gillar. Saknar spelet tydliga mål så är det inte ett roligt spel för mig personligen. WoW är ju precis ett sådant spel där du har mängder av saker att jobba mot, GTA är inte ett sådant spel. Vad är det du har problem med att förstå här egentligen? Och varför lägger du dig i överhuvudtaget?
"Well, spel med mål som att bygga upp sin karaktär, farma loot, få högre rank osv där har du syfte," det här var ju ett svar till en annan person. Det är just såna spel jag gillar. Saknar spelet tydliga mål så är det inte ett roligt spel för mig personligen. WoW är ju precis ett sådant spel där du har mängder av saker att jobba mot, GTA är inte ett sådant spel. Vad är det du har problem med att förstå här egentligen? Och varför lägger du dig i överhuvudtaget?
Det beror nog på vad man definierar som mål. För mig har GTA-spelen med sina singleplayer-kampanjer betydligt tydligare mål än till exempel Forza Horizon 5 som jag sitter och spelar just nu, eftersom jag ser det som en resa med att sätta mig in i hela kampanjen och storyn från uppdrag ett till det allra sista i GTA. Forza Horizon ser jag mer som en sandlåda och en väldigt kul förströelse. Samtidigt sitter andra och spelar Forza Horizon med målsättningen att få den bästa bilen, slå ett specifikt banrekord till varje pris, eller komma först i en specifik onlineturnering och har således en mycket tydligare målsättning med spelet än vad jag någonsin kommer att ha. Jag tror det helt enkelt handlar om att respektera att vi har olika synsätt på samma spel beroende på våra egna preferenser.
Du själv skrev:
Nej, personen är tydlig med att denne gillar spel som har tydliga mål och finns dessa ej så gillar personen inte dessa spel.
Gör det du kräver av andra: läs ordentligt. Och sluta vara så konfrontativ och otrevlig.
Ännu en dag i paradiset.
sluta vara så konfrontativ och otrevlig.
Anledningen till att jag är konfrontativ och otrevlig mot detta troll är för att han i andra trådar, av ingen som helst anledning, kallar folk för tappade bara för att man har en åsikt som inte han gillar 🤷♂️
Anledningen till att jag är konfrontativ och otrevlig mot detta troll är för att han i andra trådar, av ingen som helst anledning, kallar folk för tappade bara för att man har en åsikt som inte han gillar 🤷♂️
Fine, det går väl an. Men här har du faktiskt fel i sak då du inte läste inlägget ordentligt.
Ännu en dag i paradiset.
Fine, det går väl an. Men här har du faktiskt fel i sak då du inte läste inlägget ordentligt.
""Well, spel med mål som att bygga upp sin karaktär, farma loot, få högre rank osv där har du syfte," det här var ju ett svar till en annan person. Det är just såna spel jag gillar."
Precis som man gör GTA Online med andra ord 🤷♂️ som han inte gillade, alltså läste jag rätt och sa bara att han i vanlig ordning tala emot sig själv!
""Well, spel med mål som att bygga upp sin karaktär, farma loot, få högre rank osv där har du syfte," det här var ju ett svar till en annan person. Det är just såna spel jag gillar."
Precis som man gör GTA Online med andra ord 🤷♂️ som han inte gillade, alltså läste jag rätt och sa bara att han i vanlig ordning tala emot sig själv!
Alright. 🙏
Ännu en dag i paradiset.
Och varför lägger du dig i överhuvudtaget?
För att detta är ett forum. Du som är så normal funtad, som du själv påstår det, borde väl förstå, att i ett diskussionsforum så kommer det finnas folk som, i dina ord, lägger sig i 🤷♂️.
Vi onormala kallar det för att diskutera.
För att detta är ett forum. Du som är så normal funtad, som du själv påstår det, borde väl förstå, att i ett diskussionsforum så kommer det finnas folk som, i dina ord, lägger sig i 🤷♂️.
Att diskutera är en sak, att kasta ur sig random skräp utan att ens förstå posten (och ha helt fel) eller hålla sig till ämnet överhuvudtaget är något helt annat.
Ett öppet forum betyder inte att man har rätt att bete sig dåligt.
Tänk efter och skärp tonen. Fler kommer att förstå dig då.
Ännu en dag i paradiset.
Att diskutera är en sak, att kasta ur sig random skräp utan att ens förstå posten (och ha helt fel) eller hålla sig till ämnet överhuvudtaget är något helt annat.
Aha, lite som också du gjorde i någon Nintendo-tråd häromdagen 🤷♂️
Haha shit alltså, din självinsikt är ju helt underbar 😘
Ett öppet forum betyder inte att man har rätt att bete sig dåligt.
Tänk efter och skärp tonen. Fler kommer att förstå dig då.
Varför upprepar du dig själv för? Du har fått svaret om varför jag är otrevlig mot honom!
Skärper endast min ton mot det trollet när han beter sig "normalt"
Okej?
🙏🏼
Varför upprepar du dig själv för? Du har fått svaret om varför jag är otrevlig mot honom!
Skärper endast min ton mot det trollet när han beter sig "normalt"
Okej?
🙏🏼
Haha, okej. Kämpa.🥰
Ännu en dag i paradiset.
Grafiken var snygg det kan man inte förneka men på något sätt kändes den ändå mer "tecknad" än till exempel Gta 4... aja hoppas på roligt gameplay och att dom tar tillbaks lite rollspels element från San andreas så är jag nöjd.
Det är ju tvärtom. Gta 4 är spelet som är mer åt tecknade hållet. Nya Gta 6 är mer åt realistiska hållet.
Det är ju tvärtom. Gta 4 är spelet som är mer åt tecknade hållet. Nya Gta 6 är mer åt realistiska hållet.
Tror BarryBurton mer syftar på GTA IVs artstyle som var mörkare och mer bruntonad. Det förändrades ju i GTA V, som gick åt ett mer pastelligt håll, vilket jag tycker GTA VI till viss del fortsätter med.