All good things must come to an end

Medlem

Du är en mysgubbe av högsta rang. Jag har tagit till mig av ditt råd/önskemål/uppmaning om att vara snäll mot mig själv och andra. Det har skänkt mig flera stunder av glädje och välmående. Stort tack för det!

Får man fråga vad som sker härnäst?

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Svikare... 🤪

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Ju mer jag landar i det desto ledsnare blir jag över detta. Blir som att bli av med en god vän, och det är inte långt ifrån sanningen. Har följt FZ-fredagarna senaste åren och den kemin ni har haft med varandra har varit fantastisk. Haft privilegiet att få träffa er flera gånger inklusive två helkvällar med burgare och bärs och det har varit bland de trevligare kvällarna jag haft, du Daniel är en fantastisk person (Fredrik & Tomas också förstås men inte er tråd just nu 😝)

All kärlek och lycka till i framtiden Daniel! Jag hoppas att Tomas och Fredrik kan axla vidare FZ så det inte försvinner.

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Glöm inte att spara innan, så att du har något att gå tillbaka till när/om du ångrar dig längre fram.

Lycka till!

Medlem

Lycka till Daniel! Tack för allt fint och roligt du tillfört under din tid på fz!

Medlem

Jag säger som alla andra här; du hade stora skor att fylla efter Calle och Jocke, men du gjorde det med bravur! Sveriges största och bästa spelsajt har frodats och mått väl under ditt paraply. Lycka till framöver!

signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av lampis:

Jag säger som alla andra här; du hade stora skor att fylla efter Calle och Jocke, men du gjorde det med bravur! Sveriges största och bästa spelsajt har frodats och mått väl under ditt paraply. Lycka till framöver!

Håller verkligen med.

Skrivet av Dreijer:

Håller verkligen med.

Håller med!

Medlem

Stort tack för ditt arbete (m andra såklart) med att få FZ att bli starkare utan att snea ner i tveksamma fallgropar av de få spelcommunities som är kvar i Sverige.

Lycka till!

Medlem
Tack

Tack för goda skratt. Du skötte rollen utmärkt och var ett uppskattat inslag varje vecka. Må dina sparfiler vara för evigt. o7

Medlem

Funderat över det här till och från sedan jag läste artikeln. F*n vad trist att förlora en till. Dessa sidor är kulturarv. Menar inte att det är ekonomin som ligger bakom detta (andra sajter verkar dock haft det rätt tuft senaste åren) men OM det är så.... Att denna model inte ska fungera med GOD ekonomi är hemskt. Förstår inte hur människors mediekonsumtion gått så förbaskat fel. Vi är liksom många gånger fler spelare nu mot för ~20 år sedan.

Så lång och thacks får all dä fisch iaf. Kommer saknas.
"F"

Skriv svar