Bam Margera får vara hemlig karaktär i Tony Hawk’s Pro Skater 3 + 4

Robot
Bam Margera får vara hemlig karaktär i Tony Hawk’s Pro Skater 3 + 4

Margera får vara med på ett skateboard-hörn.

#Tony-Hawk-Pro-skater-3plus4, #iron-galaxy

Skribent

Känns spontant som att det inte är så hemligt längre 😅

Medlem

Kommer det inte till one och ps4 som föregångaren? Borde ju fungera med tanke att switch får spelet.

Medlem

"Grova personliga problem", jag trodde han var död för länge sen faktiskt

Medlem

Själv är jag fortfarande besviken på att spelen inte alls kommer att vara som originalen och att de istället ska vara som ettan och tvåan :/

Medlem
Skrivet av Atilaa:

Själv är jag fortfarande besviken på att spelen inte alls kommer att vara som originalen och att de istället ska vara som ettan och tvåan :/

Håller med, det dödar spelen helt för mig. Märkligt beslut. =/

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skribent
Skrivet av Majorkraft:

"Grova personliga problem", jag trodde han var död för länge sen faktiskt

Nu kan ju i och för sig vara död också räknas till grova personliga problem..😅

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Bam är en av de mest inflytelserika, inte bara skejtare utan och personer under sena 90- talet och början av 00-talet inom den sfären. Kul att han tillslut kom med.

Vet ej dock om jag kommer köpa spelet då det verkar som man att det inte är en ren remaster av 3:an och 4:an, då man inte kan spela igenom 4:ans story. Utan det är som 1:an och 2:an. Enbart en 2 minuters timer?

Medlem
Skrivet av Sleypner:

Bam är en av de mest inflytelserika, inte bara skejtare utan och personer under sena 90- talet och början av 00-talet inom den sfären. Kul att han tillslut kom med.

Vet ej dock om jag kommer köpa spelet då det verkar som man att det inte är en ren remaster av 3:an och 4:an, då man inte kan spela igenom 4:ans story. Utan det är som 1:an och 2:an. Enbart en 2 minuters timer?

Kan du utveckla vad du menar? Vad gör det annorlunda från trean och fyran i originalutgåva? Tyckte remaken på 1/2 var kanon och trean är nog mitt favoritspel i serien.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Kan du utveckla vad du menar? Vad gör det annorlunda från trean och fyran i originalutgåva? Tyckte remaken på 1/2 var kanon och trean är nog mitt favoritspel i serien.

Vad ska jag utveckla?

4:an var i mycket revolutionerande som gjorde en hel del ändring. Med mer open world och uppdrag. Istället för en timer för varje bana

Detta ska inte förekomma i remaken.

Medlem
Skrivet av Sleypner:

Vad ska jag utveckla?

4:an var i mycket revolutionerande som gjorde en hel del ändring. Med mer open world och uppdrag. Istället för en timer för varje bana

Detta ska inte förekomma i remaken.

Ja det låter kasst, förstår inte varför det kan ju inte direkt vara resurskrävande animera några gubbar man åker fram till och får höra en inspelad ljudfil för att starta uppdragen.
Kan säkert vara kul ändå men man vill ju ha som originalet. Speciellt 4an är den jag kört mest i serien.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Ja det låter kasst, förstår inte varför det kan ju inte direkt vara resurskrävande animera några gubbar man åker fram till och får höra en inspelad ljudfil för att starta uppdragen.
Kan säkert vara kul ändå men man vill ju ha som originalet. Speciellt 4an är den jag kört mest i serien.

Ja och detta har fått en hel del att tro att vi inte kommer får se en remake av tex Tony Hawk Underground som hade en djup story drivet spel. Vilken såklart är synd.

Medlem

Precis klar med THPS 1+2, iallafall gjort allt med en karaktär. Bli absurt när man ska spela igenom spelet med 10 olika karaktärer osv osv för att verkligen ha gjort allt. Måste ju lägga hundratals timmar på att spela igenom det med alla.

Men kommer inte skaffa 3+4, känns som det blev för mycket Jackass med dom spelen. Spelade nog bara 1 och 2 förr i tiden, sen något till datorn med Weeman har jag för mig.

Medlem
Medlem
Skrivet av Håkan:

Precis klar med THPS 1+2, iallafall gjort allt med en karaktär. Bli absurt när man ska spela igenom spelet med 10 olika karaktärer osv osv för att verkligen ha gjort allt. Måste ju lägga hundratals timmar på att spela igenom det med alla.

Men kommer inte skaffa 3+4, känns som det blev för mycket Jackass med dom spelen. Spelade nog bara 1 och 2 förr i tiden, sen något till datorn med Weeman har jag för mig.

Vill minnas att jag gjorde varenda karaktär när det begav sig. Till slut kunde man banorna så utantill att det man tog typ rubbet på ett run. Då tog en gubbe under timmen. Man fick upp en text på slutet om att gå ut och göra något vettigt (skejta?) om jag inte missminner mig.

Medlem

Ju mindre jag ser av Bam desto bättre men det stämmer ju att han är en del av spelens historia och skatekulturen spelen är formade utav.

1
Skriv svar