Epic skänker bort Dead Island 2 och har startat sin megarea
Dead Island 2 skulle ju vara nice men epic games launcher är ju 🤮
Varför är den det?
Varför är den det?
Skit dålig UI, skit dålig sök funktion, dålig in game overlay. Enda bra är gratis spelen
Skit dålig UI, skit dålig sök funktion, dålig in game overlay. Enda bra är gratis spelen
GOG, Epic och Amazon Prime Gaming allt i ett. Skitskönt om man kör Linux men finns till mindre bemedlade OS också
Du skulle kunna pröva en annan launcher: Gog.com har sin egen launcher, Gog Galaxy, som importerar spelen man äger från Gog, steam, ubisoft, Epic, Origin och Xbox live.
Jag gillar inte exklusiviteten så jag vägrar att installera epic game launcher.
Om du claimar gratisspelen men aldrig köper något så åsamkar du Epic ekonomisk skada, det borde väl vara bättre i så fall
Dead Island 2 var miltals bättre än jag väntade mig. Värt att testa och finns fortfarande på gamepass om man inte vill ha Epic.
personligen så värmde jag aldrig upp till spelet. Köpte versionen på xbox för ett tag sedan. Glad att du gillar det dock. Vi har alla olika smak 🐱
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
personligen så värmde jag aldrig upp till spelet. Köpte versionen på xbox för ett tag sedan. Glad att du gillar det dock. Vi har alla olika smak 🐱
Hett tips. Ändra till performance läge. Annars suger det.