Epic skänker bort Dead Island 2 och har startat sin megarea

Robot
Epic skänker bort Dead Island 2 och har startat sin megarea
Medlem

Riktig roligt inte vad jag väntade mig efter alla förseningar. Rekommenderas!

signatur

The Owls Are Not What They Seem

Medlem

Tack herr Sweeney

Medlem

Tack för tipset!

Medlem

Var så sugen att testa Chivalry 2 häromdagen och så plötsligt fann jag det i Epic. Kul att man får massa gratisspel !

Medlem

Happy game är tydligen gjort av gänget bakom Botanicula och Samorost, de är ju supermysiga. Givet "köp"!

Medlem

Dead Island 2 skulle ju vara nice men epic games launcher är ju 🤮

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

Dead Island 2 skulle ju vara nice men epic games launcher är ju 🤮

Varför är den det?

Medlem
Skrivet av noreason:

Varför är den det?

Skit dålig UI, skit dålig sök funktion, dålig in game overlay. Enda bra är gratis spelen

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

Skit dålig UI, skit dålig sök funktion, dålig in game overlay. Enda bra är gratis spelen

https://heroicgameslauncher.com/

Medlem

GOG, Epic och Amazon Prime Gaming allt i ett. Skitskönt om man kör Linux men finns till mindre bemedlade OS också

signatur
Medlem

Inte speciellt förtjust i epic's launcher jag heller. Tycker de gjort en del konstiga val. Men å andra sidan så spenderar man ju inte så mycket tid i launchern. Och att starta ett installerat spel är ju noll problem. Så inget som stoppar mig från att nyttja den.

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

Du skulle kunna pröva en annan launcher: Gog.com har sin egen launcher, Gog Galaxy, som importerar spelen man äger från Gog, steam, ubisoft, Epic, Origin och Xbox live.

Gog Galaxy

Medlem

Jag gillar inte exklusiviteten så jag vägrar att installera epic game launcher.

Medlem

Dead Island 2 var miltals bättre än jag väntade mig. Värt att testa och finns fortfarande på gamepass om man inte vill ha Epic.

Medlem
Skrivet av landahl:

Jag gillar inte exklusiviteten så jag vägrar att installera epic game launcher.

Om du claimar gratisspelen men aldrig köper något så åsamkar du Epic ekonomisk skada, det borde väl vara bättre i så fall

Medlem

Tackar för tips!! Riktigt kul än så länge iaf jävligt kul övervåld

signatur

Allätare

Medlem
Skrivet av perihelion74:

Dead Island 2 var miltals bättre än jag väntade mig. Värt att testa och finns fortfarande på gamepass om man inte vill ha Epic.

personligen så värmde jag aldrig upp till spelet. Köpte versionen på xbox för ett tag sedan. Glad att du gillar det dock. Vi har alla olika smak 🐱

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Spelet har riktigt bra gore, o bra miljöer..o kanske mer roligt till skillnad från Dying Light 2 att den inte tar sig på alltför stort allvar.
Köpte DLCt också, den var värt spela med

Medlem
Skrivet av YmerXE:

personligen så värmde jag aldrig upp till spelet. Köpte versionen på xbox för ett tag sedan. Glad att du gillar det dock. Vi har alla olika smak 🐱

Hett tips. Ändra till performance läge. Annars suger det.

1
Skriv svar