Är jag äldst på det här stället? ;)
89a här. Fyller snart 36 och har haft åldersnoja i över 10 år. Misstänker att det delvis har att göra med att första barnet kom innan jag fyllt 24
Har säkert med det att göra, annars är du ju fortfarande bara barnet. Allt under 50 är ungdomar för mig. Du vet ju äldre man blir så blir ens upplevelse av åldrar, det är det fina med det hela. Hursomhelst, riktig ålderdom, eventuell smärta, plåga, och eventuell minskande kognitiv förmåga med minne osv. Det är så klart inte kul. Inget man vill. Men dit har du många år.
9070 XT
9800X3D
Hur många inlägg skall du älta om att du är gammal och att alla andra, trots medelålder (vilket man bör anses vara om man är 49) är ungdomar?
Du lyckades med bragden att födas före majoriteten av de FZ-medlemmar som är aktiva på forumet. Hurra.
Jadu, nu tycker jag allt att vi reder ut begreppen, här va. Så här är det ju enligt Vetenskapliga Källor*
0-1 -- bebis
2-3 -- toddlerist
4-12 -- barn
13-19 -- tonåring/ungdom
20-24 -- ung vuxen
25-39 -- vuxen
40--krisande vuxen
41--60 -- medelålders
61+ -- allmänt gammal
Obeskrivligt gammal-- alias
*min subjektiva tolkning av Verkligheten
Hur många inlägg skall du älta om att du är gammal och att alla andra, trots medelålder (vilket man bör anses vara om man är 49) är ungdomar?
Du lyckades med bragden att födas före majoriteten av de FZ-medlemmar som är aktiva på forumet. Hurra.
Ok, jag förstår, någon är på dåligt humör. Du vet man kan hoppa över trådar och inlägg man inte gillar?
Man kan till och med "anmäla" och dölja. Bara ett litet tips.
Att klicka sig in i en tråd - ditt val, och sedan gnälla att om att det inte intresserar en eller man blir irriterad, redan där bör man kanske ställa frågan till sig själv: varför är jag överhuvudtaget här? Jo just det, det valde jag ju faktiskt själv. Ok? Ha en fortsatt fin dag.
9070 XT
9800X3D
Jadu, nu tycker jag allt att vi reder ut begreppen, här va. Så här är det ju enligt Vetenskapliga Källor*
0-1 -- bebis
2-3 -- toddlerist
4-12 -- barn
13-19 -- tonåring/ungdom
20-24 -- ung vuxen
25-39 -- vuxen
40--krisande vuxen
41--60 -- medelålders
61+ -- allmänt gammal
Obeskrivligt gammal-- alias
*min subjektiva tolkning av Verkligheten
LOL Sebastian, "Obeskrivligt gammal-- alias" Good one!
Lovar er; nu jag ska sluta tjata om min åldersnoja...
Alla är trötta på det ämnet inklusive jag.. får hitta andra kompisar som vill höra på det uttjatade ämnet..;)
Trodde det var "allmänt snack" där väl allt ska vara tillåtet inom ramarna satta? Är det inte en tråd som intresserar er så bara klicka inte på den, hur svårt kan det vara?
9070 XT
9800X3D
Inte långt kvar till 50 här... Gejmat sedan jag var typ 6. Nu är dock alla spel dåliga.
Får fortfarande visa leg på bolaget
Gratulerar, leg på bolaget är en grej jag med upplevde tills för kanske tio år sedan eller så.. Tyvärr så har de slutat fråga om leg nu Än har de inte frågat om jag behöver hjälp att beställa färdtjänst får vara tacksam för det lilla..
9070 XT
9800X3D
Är också 83a här och så fort jag blev 18, tror jag, så blev jag gubbe. Slutade festa så mycket som man gjort innan och bara tog det lugnt haha.
🤝 Så ska det låta!
En Bamseponny av folket
🤝 Så ska det låta!
LOL Fredrik, väntade bara på precis den kommentaren från dig.
9070 XT
9800X3D
Du är äldre än mig. SJälv är man 49 i år.
Ja tydligen. Gratulerar dig för din ganska betydande ålder dock, säger inte mer än så då Dreijer är riktigt irriterad nu och kan omöjligen stoppa sig själv från att klicka på det här ämnet..
9070 XT
9800X3D