GTA VI-förseningen smärtsam men viktig: "Strävan efter perfektion"
Ego? En av få politiker som tänker på sitt folk före sin egen plånbok och varför skulle han försena GTA? Tror ärligt talat inte han har tid att varken bry sig eller försöka stoppa GTA.
Sitt folk före sin plånbok? Ja du...
Och nej, jag tror inte han bryr sig om gta heller.
Är du ett ai genererat troll-kontio? Såg dina andra poster; mycket angrepp med att folk inte är så smarta....
Hahaha du är inte speciellt smart du.
När den alternativa högern går till personagrepp vet man att man har träffat mitt i prick. Det slår aldrig fel.
När den alternativa högern går till personagrepp vet man att man har träffat mitt i prick. Det slår aldrig fel.
Alternativa högern? Nu vet man ju att allt annat du skrivit också bara är i din fantasi.
Jag är inte här för att diskutera politik och ingen president någonsin oavsett vad han tror och tycker kommer bry sig om när GTA 6 släpps förutom i din fantasi som du nu bevisat är ganska så vild.
På med foliehatten.
What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?
Alternativa högern? Nu vet man ju att allt annat du skrivit också bara är i din fantasi.
Jag är inte här för att diskutera politik och ingen president någonsin oavsett vad han tror och tycker kommer bry sig om när GTA 6 släpps förutom i din fantasi som du nu bevisat är ganska så vild.
På med foliehatten.
Japp, exakt. Den alternativa högern. Trumps politik har ingenting med traditionell högerpolitik att göra. Ronald Reagan skulle garanterat vänt sig i sin grav om han såg Trumps politik.