Deliver At All Costs

Robot
Deliver At All Costs

En budbilsbaserad slapstick-fest där vägen är minst lika viktig som målet.

#deliver-at-all-costs

Medlem

Gratis på Epic tror jag

Skribent
Skrivet av noyart:

Gratis på Epic tror jag

Stämmer!

Redaktör
Skrivet av noyart:

Gratis på Epic tror jag

Stämmer!

signatur
Skribent
Skrivet av Jonas Vågström:
Skrivet av Tomas Helenius:

Oj! Great minds think alike - väldigt alike!

Redaktör

Oj! Great minds think alike - väldigt alike!

Stämmer!

signatur
Medlem
Skrivet av Nyhet:

-Tonskillanden mellan story och gameplay

Så sant!

Skribent
Skrivet av B-itta:

Så sant!

Har du också hunnit lira? Vad är dina erfarenheter so far?

Medlem

Steam hade en demo med så jag testar nog det först på min potatisdator.

signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Har du också hunnit lira? Vad är dina erfarenheter so far?

Endast påbörjat det och spelat någon timme.
Spelet är kul! Intensivt och tempofyllt, men så fort cutscenes drar igång tappar spelet energin. Jag brukar älska cutscenes i spel, men det här är ett av de få tillfällen där det känns som ett avbrott och jag faktiskt helst vill skippa dem helt.

Medlem

Provade det på epic men jag vet inte, kändes mer som ett tech demo med all destruction där det inte direkt var några större konsekvenser att köra sönder hela staden. Stängde ner efter dryga 30 min och kommer nog inte spela mer, det lilla jag såg kändes lagom repetitivt att bara åka mellan punkter och göra uppdrag.

Väldigt snyggt spel dock och hoppas det går bra för studion.

signatur

Frilansande animatör - Tidigare projekt: https://www.imdb.com/name/nm4133995/

Medlem

Provat lite, kudos till Epic som skänker bort så pass nya spel och man har inget att förlora att ha ett konto hos dom.

Dock inte ett dugg likt GTAV vilket är en fet lögn och som någon tidigare sa här, det känns mer som ett "techdemo"

signatur
Redaktör
Skrivet av Lith:

Provat lite, kudos till Epic som skänker bort så pass nya spel och man har inget att förlora att ha ett konto hos dom.

Dock inte ett dugg likt GTAV vilket är en fet lögn och som någon tidigare sa här, det känns mer som ett "techdemo"

Det är väl perspektivet som påminner en aning om GTA 1 och 2.

signatur
Medlem

Jag fick definitivt GTA2-vibbar av perspektivet, men det känns inte riktigt komplett, kontrollerna är svåra, både WASD och Xbox-kontroller. Fotgängare som jagar en genom hela kartan är också en konstig touch.

Skribent
Skrivet av MrSpiff:

Jag fick definitivt GTA2-vibbar av perspektivet, men det känns inte riktigt komplett, kontrollerna är svåra, både WASD och Xbox-kontroller. Fotgängare som jagar en genom hela kartan är också en konstig touch.

Jo precis, det är ju jämförelsen med de första GTA-liren jag är ute efter

Så efterhängsna var de aldrig mot mig, tyckte de gav upp rätt snabbt ifall man kom iväg en bit 🤔

Medlem

Kört några timmar och nej, det var ingen höjdare. Jag känner noll intresse av storyn och karaktärerna, och världen är bara en väldigt fin kuliss. Känslan för världen försvinner dock helt när den inte är sömlös utan kräver små laddningstider här och var.

signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Vibe:ade inte riktigt med mig. testade eftersom det var gratis via Epic.
Är man en sucker för den artstylen och "tiden", så kanske det funkar bra men det var bara för... ja jag är ingen recensent så hade nog kunnat hitta bättre ord men det var bara för segt för mig. introt kändes typiskt "artsy" indie dialoguefest om en "intellectual" 15 åring skrivet...? tröttnade egentligen innan man ens kom till gameplayet och även med gameplayet kom det inte riktigt nån återhämtning.

De fick nog mer från Epic för "free" dealen än vad de kommer tjäna på individuella köp tyvärr. bättre lycka nästa gång?

1
Skriv svar