The Legend of tompa tee
Jag har under flera månader gått och funderat på att köpa en ny t-shirt men inte riktigt hittat något som passar. När så erbjudandet om ”The legend of Tompa tee” dök upp så tvekade jag inte en sekund och veckorna med t-shirten har varit de bästa den här sidan pandemin.
Så fort jag trär t-shirten över huvud och drar ner den över kroppen så känner jag att den sitter som ett smäck. Den sitter som en figursydd italiensk kostym över axlarna, bröst och längden faller helt perfekt. Den ekologisk ringspunna bomullen gör den lätt som en fjäder och faktum är att t-shirten klockar in på endast 180 g/m². I gamingvärlden skulle det motsvara 120 FPS i native 4K med full ray-tracing. Inget DLSS 4 här inte!
Utöver passformen så är t-shirten också galet snygg, typsnittet är enkelt men gör jobbet med bravur. De blåa och röda färgerna gifter som rom och cola och som pricken över i:et en fantastisk bild av Tompa själv.
Under min knappa månad med klädesplagget har jag testat hur väl den fungerar till olika tillfällen och det har tagit sig igenom alla test med bravur. På dödsmetal-konserten känner jag mig cool, på bröllopet känner jag mig snyggast av alla, på begravningen jag plankar in på undrar de visserligen vem fan jag är men ingen klagade i alla fall på min klädsel. Naturligtvis gör jag även succé på jobbet och mer eller mindre samtliga kollegor ger mig beröm och frågar var de kan köpa ett eget ex. Höjdpunkten var när chefen kallade in mig på kontoret och erbjöd mig en tillsvidareanställning.
Det kanske allra bästa med t-shirten är vetskapen om att den bara kommer att bli snyggare med åren. Jag kan komma på mig själv med att längta tills den är urtvättad, tills det syns att t-shirten ha levt men till dess väntar många dagar, veckor, månader och år av lycka.
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6
"Komma bara bli snyggare med åren" har jag alltid sagt om Tompa!
Borde tryckas upp på väggen på FZ!
AMD Ryzen 7 7700 CPU
Samsung Odyssey Smart G6
Uppenbart köpt recension.
Precis som du trodde att min recension av Flower var köpt!!! Är du ute efter mig. :D.
AMD Ryzen 7 7700 CPU
Samsung Odyssey Smart G6
Min enda beef med den är att jag tycke är att storleken är lite liten. Köpte en 2XL och den sitter helt okej men anledningen till att jag köper 2XL normalt är för att de ska vara lite luftiga - det hsr ingenting med att jag är tjock att göra, tyst.
haha dude. ibland undrar jag vad det här är för ställe egentligen...
haha dude. ibland undrar jag vad det här är för ställe egentligen...
Jag har köpt 2XL-tröjor i 20+ år, de brukar sitta rätt luftigt, men inte den här.
Det ska också tilläggas att 2XL var största möjliga storleken.
Så är man större än mig så blir det svårt.
Tråkigt ju.
Ad hoc addendum
Precis som du trodde att min recension av Flower var köpt!!! Är du ute efter mig. :D.
Haha, det minns jag inte. Men det låter precis som något jag skulle skriva om någon recensent skrev att Flower var typ 5/5.
I see. Farligt ju att vara så fet i längden. Önskar jag kunde hjälpa dig.... ozempic.. lchf. jogga... Du är rolig iaf!
Du vet väl inte något om hur han ser ut? Han kanske bara är jättestor eller gillar stora tröjor.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Haha, det minns jag inte. Men det låter precis som något jag skulle skriva om någon recensent skrev att Flower var typ 5/5.
Full förståligt. Jag uttalade mig nog lite överdrivet i den recensionen.
AMD Ryzen 7 7700 CPU
Samsung Odyssey Smart G6