Alla State of Play-trailers

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Ja funkar multiplayern så så känns det ju sjukt spännande. Blir kul å följa! Skippar nog helt enkelt MGS3 remaken jag också och satsar helhjärtat på Death Stranding 2 ist;).
Silent Hill har jag knappt rört så har ingen pepp alls men GoW ska bli kul å se vad de gör härnäst. Kan bli bra med något sidospår fast med lägre budget i väntan på nästa del i main-serien👍.

Hoppas annars på utannonsering av PS6 bundlad med Half Life 3 lagom till julhandeln men kanske är lite väl optimistiskt^^.

Death Stranding 2 kommer att äta all ens tid 😅😭☺️🤓 . Till och med så att jag överväger att skjuta starten av det (blir nog svårt) till en senare del av sommaren.

Hahah PS6 med Half Life 3, då skulle jag utan tvivel glömma Sonys senaste svacka 😜. Bara en smula optimistiskt 🤏.

Medlem
Skrivet av AELDSTAR:

Death Stranding 2 kommer att äta all ens tid 😅😭☺️🤓 . Till och med så att jag överväger att skjuta starten av det (blir nog svårt) till en senare del av sommaren.

Hahah PS6 med Half Life 3, då skulle jag utan tvivel glömma Sonys senaste svacka 😜. Bara en smula optimistiskt 🤏.

Ja det är inte lätt när tiden inte räcker till😬😬. Hade varit gött med en pausknapp i verkliga livet också😄.
Lite väl optimistisk kan jag hålla med om^^.

12
Skriv svar