Tillfällen när ni upptäckte att man kan gråta av lycka.

Medlem
Tillfällen när ni upptäckte att man kan gråta av lycka.

Trodde det var en myt. Blev så förvånad när jag fattade att det faktiskt är en grej. Tills jag träffade min senaste kärlek. Bodde "långt" ifrån varandra, två timmar eller så. Jag var mer än vuxen men älskade henne så mycket och saknade henne bara efter en timme skiljda. När jag tänkte på henne och oss så grät jag. Inte bara en gång utan flera. Av lycka. Trodde det var vi för alltid. Nu är det tre år sedan hon lämnade mig, och jag tänker fortfarande på henne dagligen..
Förmodligen min största sorg någonsin även om jag har en hel del "sorger" att komma med.. Så all eventuell gråt nu är den vanliga typen, olyckagråt.
Fan för kärlek det är så svårt och omöjlig, men ändå det finaste som finns.

signatur

9070 XT
9800X3D

Medlem

Många styrkekramar hoppas du hittar en ny större kärlek!

Medlem

Håll ut, det blir bättre! Fler fiskar i sjön

Jag har långt till gråten. Men kan skrattgråta ibland och så av lycka ibland när jag tex tänker på barnen och hur bra allt gått mtp omständigheter.

Medlem

Ja, tack alla. Ärligt talat så vill jag inte ens se min orginal post så" halvblundar" gör för ont.

signatur

9070 XT
9800X3D

Medlem

Starkt att öppna upp sig! Hoppas du kan hitta tillbaks till den lyckan du hade. Det är inte lätt, men du kommer klara det tillsut.

Själv har jag lättare att bli tårögd av nått fint än tvärtom. Är ganska kall mot vissa saker, men kan knappt se nån video där nån är helt osjälvisk och offrar upp sig för andra djur eller människor. Blir helt tårögd och får en klump i halsen.

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem

Har bara hänt en gång. Körde vr mod för alien isolation du gick på rymdpromenad i sandstorm i episk natt till lv-571 för att bli facehugged... Inte mycket att se fram emot men det var så episkt snyggt närvaron var total

Medlem

Jag gråter när jag ser medmänsklighet. När någon gör något fint för någon annan grundat i omtanke. När någon ledsen eller lidande blir glad och finner hopp. När någon är modig.

Empati är så vackert. ❤️

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Jag gråter när jag ser medmänsklighet. När någon gör något fint för någon annan grundat i omtanke. När någon ledsen eller lidande blir glad och finner hopp. När någon är modig.

Empati är så vackert. ❤️

Där är vi två om
Finns inget vackrare än att se medmänsklighet!

Valar dohaeris!

signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem

Jag har inte gråtit sedan jag var 5.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag har inte gråtit sedan jag var 5.

Skalar inte lök ens?

Medlem

När jag blev pappa till mitt första barn och såg honom för första gången så blev jag tårögd.

Medlem

Jag grät mig igenom hela mitt min vigsel. Från det att jag gick in i kyrkan tills dess vi gick ut så rann tårarna nästan oavbrutet..

Jag har otroligt lätt att gråta, räcker att se något vackert eller sorgligt på film så börjar jag.

Fint att du delar med dig Alias!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

1
Skriv svar