Stellar Blade hyllas av pc-spelarna
Jag visste inte att jag köpt det spelet, där ser man
Men om spelet är ett bra spel som de gör en remake/remaster på så ser jag inga problem med priset. Det kostar att göra uppgraderingar osv. Vet inte riktigt vad felet är...
Kan ju även notera att PS5-releasen var april 2024. Drygt ett år gammalt, alltså. Blir fundersam på var gränsen går för att ett spel ska klassas som "gammalt" (och därmed behöva en prissänkning, om man är av den åsikten).
Kan ju även notera att PS5-releasen var april 2024. Drygt ett år gammalt, alltså. Blir fundersam på var gränsen går för att ett spel ska klassas som "gammalt" (och därmed behöva en prissänkning, om man är av den åsikten).
Det där är absolut en väsentlig grej Gammalt är (enligt mig) 10+ år. Men det är nog något många ser olika på. Själv spelar jag spel från 80-90talet frekvent förövrigt.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Jag måste ändå ge PlayStation att de portar jävligt bra till PC. Jag har köpt Death Stranding, Horizon Zero Dawn och nu Stellar Blade. Alla till PC. Alla har funkat riktigt bra.
Är inte Playstation/Sony som portat denna!
Shift up portade den själv så som jag läser det.
Deras portningar har ju varit katastrof. Last of us part 1-2 va kassa. Returnal hade problem. Tror kanske att ena god of war o ghost funkade bra.
Horizon va väl rätt okej. Men att de är bra skulle jag inte säga. Samtliga portar har typ problem.
Är inte Playstation/Sony som portat denna!
Shift up portade den själv så som jag läser det.
Deras portningar har ju varit katastrof. Last of us part 1-2 va kassa. Returnal hade problem. Tror kanske att ena god of war o ghost funkade bra.
Horizon va väl rätt okej. Men att de är bra skulle jag inte säga. Samtliga portar har typ problem.
Det har nog bara varit initiala problem som sen lösts med patch.
Har gått utmärkt att spela några av Sony playstation spel på PC + Steam deck, inget att klaga på från min sida ang det iaf.
| R7 5700x3D | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Kingston 2x16GB @ 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 4070 Ti Super | Kingston NVMe 512GB + 1TB + 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |