FZ-listar! Våra 10 favorit-trailers från spelshowerna
Boxning, skräck, äckelskräck, rymdrollspel och mycket annat.
#felt-that-boxing, #resident-evil-requiem
Trailern för ILL var bland det värsta jag sett - Hugaligen! 😱
Jag gillade trailern, men blev sjukt besviken när jag såg gameplay med revolvern och inga kroppsdelar skadades eller gick av nämnvärt, vilket gick emot den lovande trailern.
Clockwork Revolution är ett kärleksbarn, en union av Fable och Bioshock Infinite med lite Singularity inslängt, så det kan bli precis hur bra som helst. Tajt, roligt och svinsnyggt!
Att Microsoft har valt att inte visa upp något alls från Fable lovar ju inte bra, så det här kan fylla det tomrummet.
War, War never changes...
Jag gillade trailern, men blev sjukt besviken när jag såg gameplay med revolvern och inga kroppsdelar skadades eller gick av nämnvärt, vilket gick emot den lovande trailern.
Min favorittrailer var den för ILL 🤷🏼♂️
tänker att pistolen i game play inte är kraftfull nog för att skjuta av delar. Men att det förmodligen går med shotgun eller andra kraftiga gevär som trailern visar
Clockwork Revolution är ett kärleksbarn, en union av Fable och Bioshock Infinite med lite Singularity inslängt, så det kan bli precis hur bra som helst. Tajt, roligt och svinsnyggt!
Att Microsoft har valt att inte visa upp något alls från Fable lovar ju inte bra, så det här kan fylla det tomrummet.
Fable nämndes dock i slutsnacket på deras showcase, så det va inte helt bortglömt.