FZ-listar! Våra 10 favorit-trailers från spelshowerna

Robot
FZ-listar! Våra 10 favorit-trailers från spelshowerna

Boxning, skräck, äckelskräck, rymdrollspel och mycket annat.

#felt-that-boxing, #resident-evil-requiem

Medlem

Jag håller med sånär som på att ILL och James Bond borde bytas ut mot Beast of Incarnation och Aphelion.

Skribent

Trailern för ILL var bland det värsta jag sett - Hugaligen! 😱

Medlem
Skrivet av Jonas Vågström:

Trailern för ILL var bland det värsta jag sett - Hugaligen! 😱

Jag gillade trailern, men blev sjukt besviken när jag såg gameplay med revolvern och inga kroppsdelar skadades eller gick av nämnvärt, vilket gick emot den lovande trailern.

Medlem

Alltså Atomic Heart 2 - Vilken hype!

Medlem

Clockwork revolution kan vara de bästa jag sett inom steampunk hittills

Medlem

Saknar Stranger than heaven på listan 😊

Medlem

Var tyvärr ingen trailer som jag tyckte riktigt bra, men gillade The Expanse, kan bli spännande att se vart det bär av.

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Oh my

Clockwork Revolution är ett kärleksbarn, en union av Fable och Bioshock Infinite med lite Singularity inslängt, så det kan bli precis hur bra som helst. Tajt, roligt och svinsnyggt!

Att Microsoft har valt att inte visa upp något alls från Fable lovar ju inte bra, så det här kan fylla det tomrummet.

signatur

War, War never changes...

Medlem
Power
Skrivet av AELDSTAR:

Jag gillade trailern, men blev sjukt besviken när jag såg gameplay med revolvern och inga kroppsdelar skadades eller gick av nämnvärt, vilket gick emot den lovande trailern.

Min favorittrailer var den för ILL 🤷🏼‍♂️
tänker att pistolen i game play inte är kraftfull nog för att skjuta av delar. Men att det förmodligen går med shotgun eller andra kraftiga gevär som trailern visar

Medlem

Clockwork Revolution ser riktigt lovande ut, synd på den låga frameraten men annars är det en riktig banger

Medlem
Skrivet av Tarotikum:

Clockwork Revolution är ett kärleksbarn, en union av Fable och Bioshock Infinite med lite Singularity inslängt, så det kan bli precis hur bra som helst. Tajt, roligt och svinsnyggt!

Att Microsoft har valt att inte visa upp något alls från Fable lovar ju inte bra, så det här kan fylla det tomrummet.

Fable nämndes dock i slutsnacket på deras showcase, så det va inte helt bortglömt.

Avstängd

Bra val! Tycker även LEGO® VOYAGERS såg skapligt ut

Medlem

Clockwork ser klockrent ut, pun intended.

signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 2 |

1
Skriv svar