Still Wakes The Deep DLC
Still Wakes The Deep? Var det det där spelet man bara gick och gick. Kunde lika väl hetat, "Följa gul markering the game."
Jag spelar igenom det nu och det är en ganska bra besktrivning. Än så länge, åtminstone. Men spelet i svartvitt är väldigt, väldigt atmosfäriskt. Tycker om det, även om skräckbiten inte intresserar mig så mycket.
Jag spelar igenom det nu och det är en ganska bra besktrivning. Än så länge, åtminstone. Men spelet i svartvitt är väldigt, väldigt atmosfäriskt. Tycker om det, även om skräckbiten inte intresserar mig så mycket.
Jag säger inte att jag tyckte det var helt värdelöst. Men det var väldigt "enkelspårigt". Bäst tyckte jag röstskådelspelet var. Röstskådelspeleriet var så bra att gav en viss känsla av äkthet.
Verkar intressant! Men alltså: #toomanygames
😅😂😂
Still Wakes The Deep? Var det det där spelet man bara gick och gick. Kunde lika väl hetat, "Följa gul markering the game."
Äsch, är ju atmosfären som räknas här + bra skådespeleri, snygg grafik, bra story!
Behöver inte massa jump scares och skjutande för att njuta av ett skräck spel.
Tyckte själv vart riktigt otäckt vid vissa tillfällen.
Äsch, är ju atmosfären som räknas här + bra skådespeleri, snygg grafik, bra story!
Behöver inte massa jump scares och skjutande för att njuta av ett skräck spel.
Tyckte dock själv vart riktigt otäckt vid vissa tillfällen.
Jag spelade igenom det i januari och tyckte att det var riktigt trevligt. Underbara stämning och riktigt kusligt emellanåt.
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6
Gillade spelet men som sagts, ganska enkelspårigt. Har funderat på att prova det med UEVR för mer inlevelse. Nu med DLC:et kanske det blir av att ge det ett försök. Prestandan lär väl bli ett problem dock, vill minnas det var rätt krävande.
Jag spelade faktiskt finalen med UEVR. Fungerade hur bra som helst!
Jag spelade faktiskt finalen med UEVR. Fungerade hur bra som helst!
Härligt! Blir att prova efter jag spelat klart det jag håller på med.
Förresten, läste att SOMA ska komma i VR-version. Hua vad läskigt!