Jag är 32 och min flickvän är 13
Kan vi fortfarande spela quest tillsammans i WoW eller är våra levels för långt ifrån varandra.
Sisådär 4-5 år försent men skämtet var kul 😁
Spoiler: det slutar med att TS skriver något i stil med ”Thanks a lot guys. I picked her up from her middle school earlier and were going to get to questing as soon as shes done grading her students papers.”
Sisådär 4-5 år försent men skämtet var kul.
Spoiler: det slutar med att TS skriver något i stil med ”Thanks a lot guys. I picked her up from her middle school earlier and were going to get to questing as soon as shes done grading her students papers.”
Fan, måste vara mer än så? Känns som att det har funnits ungefär lika länge som MMO funnits.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Fan, måste vara mer än så? Känns som att det har funnits ungefär lika länge som MMO funnits.
Sant, blossade upp igen iom wow classic.
Är nog minst lika gammal som leroy jenkins, antagligen äldre
Sant, blossade upp igen iom wow classic.
Är nog minst lika gammal som leroy jenkins, antagligen äldre
Hört det ryktas om att vi inte blir yngre. 😅
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Klickade in mig lite för orolig...
Samma här. Blev orolig för ts, varför han börjat o pilla på så gamla tanter för. Har han helt tappat det...
Kan vi fortfarande spela quest tillsammans i WoW eller är våra levels för långt ifrån varandra.
Haha 😝 good one. Frågan är om du vill spela med en low level? Dumpa henne och hitta en med högre level är mitt tips 😂 #l33t
"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."
Tack grabbar!
Ska hämta henne från grundskolan och spela lite WoW efter att hon har hunnit rätta alla elevers prover.
Den emotionella berg och dalbanans slut! 😁
Sisådär 4-5 år försent men skämtet var kul 😁
Tack grabbar!
Ska hämta henne från grundskolan och spela lite WoW efter att hon har hunnit rätta alla elevers prover.
Du var lite för sen på den bollen då någon redan dragit slutklämmen.
Forumets Mega Drive-expert!